ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ

Στον άνθρωπο χωρίς ιδιότητες το περίφημο βιβλίο του νομπελίστα Ρόμπερτ Μούζιλ , υπάρχει μια σκηνή που ο εξαρτημένος καπνιστής Αντιφασίστας πρωταγωνιστής, έχει ξεμείνει από τσιγάρα και θέλει να πάει απέναντι στο περίπτερο να αγοράσει, ο δρόμος όμως έχει γεμίσει με κόσμο και στρατό που παρελαύνει με φασιστικά συνθήματα, είναι η περίοδος λίγο πριν την άνοδο του Χίτλερ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο φανατικός καπνιστής ήρωας και ιδεολόγος αντιφασίστας, βρίσκεται μέσα στην πορεία του κόσμου και αναγκαστικά ΓΙΑ ΝΑ περάσει απέναντι και να αγοράσει τα τσιγάρα του, ξαφνικά συνειδητοποιεί να ακολουθεί το ρεύμα του πλήθους και να φωνάζει τα ίδια φασιστικά συνθήματα που πριν σιχαινόταν. Η δύναμη του πλήθους μεταμόρφωσε τον απλό καπνιστή σε ένα άνθρωπο που παθιάστηκε με ότι πριν κατηγορούσε και καταδίκαζε.

Στην λευκή κορδέλα του Χάνεκε, έργο που βραβεύτηκε στο φεστιβάλ Καννών με τον χρυσό φοίνικα, περιγράφεται η μεταμόρφωση μιας μικρής ομάδας αθώων χωριατόπαιδων σε δολοφονικά τάγματα ασφαλείας. Το έργο αυτό θεωρήθηκε η πιο γλαφυρή ερμηνεία της γέννησης του φασισμού στις ΜΙΚΡΕΣ κοινότητες τα αθώα χωριά με την Βουκολική ζωή, που έκρυβαν όμως το αυγό του φιδιού μέσα στα σκοτεινά δωμάτια των ηθικών υποκριτών γονιών και δασκάλων, που με τη στάση τους οδηγούσαν τα παιδιά τους από την ΑΘΩΟΤΗΤΑ στην ψυχρή εγκληματικότητα.

Στα βιβλία της Β. Γούλφ, η περιγραφή των ανδρών που παίζουν πολεμικά παιχνίδια μεταξύ τους για να τα κάνουν πράξη στον πόλεμο, αποκαλύπτει και ξεγυμνώνει αυτήν την ρομαντική ιδέα για τον ανδρισμό των πολεμοκάπηλων, που μόνο μέσα στην ομάδα φαίνεται να αποκτούν μια ανδρική ταυτότητα και να ξεπερνούν τον φόβο της ομοφυλοφιλίας, που σαν επιδημία εξαπλώνεται στις ΜΙΚΡΕΣ μονάδες παραγωγής του ΑΝΔΡΙΣΜΟΥ χωρίς αξιοπρέπεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι φοβισμένοι άνδρες δεν γεννιούνται γίνονται μέσα στην οικογένεια που ο άνδρας πατέρας αφέντης τρομάζει τα παιδιά και τις γυναίκες της αυλής του, ξορκίζοντας ότι διαφορετικό από το ανδριστάν, που η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ της κοινωνίας κατασκευάζει σαν πρότυπο συμπεριφοράς.

Οι εχθροί της οικογένειας είναι αυτοί που δεν φωνάζουν ότι ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΟΣ. Είναι αυτοί που υποταγμένοι στα στολίδια που τους χάρισε μια ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ με προτεταμένους φαλλούς με καλούς κοιλιακούς γυμναστηρίων, κάνουν το μόνο πράγμα που ξέρουν, να δημιουργούν αγέλες βίας και να ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ το μοναδικό και το ανυπεράσπιστο, το διαφορετικό, τον εβραίο, τον πούστη , την πουτάνα, τον αιρετικό..

Ότι δε μου μοιάζει με τρομάζει και σε αντίθεση με τη ρήση του Έγελου ότι ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ, μάλλον ισχύει το αντίθετο Το ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.

Επειδή με αφορμή τον θάνατο και την υποχρεωτική αυτοκτονία του παιδιού από τα Γιάννενα πολλές Κασσάνδρες και προφήτες χύνουν κροκοδείλια δάκρυα σοκαρισμένοι από την σχολική βία, ξεχνώντας πως η βία αυτή γεννιέται στα κλειστά δωμάτια της Αγίας οικογένειας που μεγαλώνει τους λεβεντομαλάκες της, για να δέρνουν τους μικρούς, τους αδύνατους και τους ευαίσθητους συμμαθητές τους. Τα πιτ μπουλ που θα δαγκώνουν τα μικρότερα και πιο αδύνατα ζωάκια.

Είναι η άγρια φύση που μας οδηγεί στην ιεράρχηση ; Ο HOMO HOMINI LUPUS άνθρωπος λύκος για τον άλλον άνθρωπο ; ναι μεν υπάρχει αλλά ο άνθρωπος μπορεί να γίνει και ανθρώπινος για τον άλλον, αν η φύτρα του, η ρίζα του, η οικογένεια του τον διδάξει πως ο ανδρισμός δεν επιδεικνύεται με σωματικά προσόντα, αλλά με την αρρενωπότητα της ψυχής και του πνεύματος δηλαδή την λεβεντιά την αρχοντιά και τον σεβασμό στους πιο αδύνατους.

Όπως η Δημοκρατία δεν ολοκληρώνεται χωρίς σεβασμό της μειοψηφίας , έτσι και το ΕΓΩ μας δεν ολοκληρώνεται χωρίς να βγει από την πανοπλία του συνόλου, για να πάει στη θέση του άλλου του μικρότερου και του αδύνατου.

Ο φαύλος κύκλος της βίας και της φασιστικής συμπεριφοράς, έχει ονοματεπώνυμο ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ και μη χαϊδεύουμε τα αυτιά των αθώων και αυθεντικών πατριωτών μικρών κοινοτήτων και χωριών, γιατί αυτές οι κοινότητες έχουν μεγάλα ΕΓΩ και διεστραμμένες αντιλήψεις για την Δημοκρατία.

Η βία στα κλειστά δωμάτια της οικογενειακής εστίας είναι ασύμμετρη του μεγέθους, όσο πιο μικρή κοινότητα τόσο μεγαλύτερη βία.

Η βία των ανδρών είναι η πρωτόγονη θεώρηση, πως όσο πιο βίαιο είναι το άρρεν τόσο πιο πολύ απομακρύνεται από την πιθανότητα να γίνει πούστης, ομοφυλόφιλος και κουνιστή.

Ο φόβος των ανδρών στις ΜΙΚΡΕΣ κοινότητες για εξανδραποδισμό της άριας φυλής των καθαρόαιμων φαλλοκρατών, που κυρίως εμφυτεύεται από μαμάδες και πατεράδες ομοφοβικούς, γιατί άλλο πούστης στο χωριό και άλλο κουλ αδελφή στη πασαρέλα των πόλεων, μπορεί να γίνει φονικό όπλο στα χέρια μιας ομάδας.

Η ανδρική παράσταση είναι πάντα μια προσπάθεια εξορκισμού της θηλυκής καταγωγής, είτε αυτή εμφανίζεται με στολές και πολεμικά παιχνίδια, είτε με βία στις ανδρικές παρέες, όπου όλοι μαζί θα κρίνουν τη θηλυκότητα των άλλων ανδρών, εξυμνώντας τη δική τους αυθεντική αρρενωπότητα (Β. ΓΟΥΛΦ )

ΕΒΑΛΕ Ο ΘΕΟΣ ΣΗΜΑΔΙ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΣΤΑ ΣΦΑΚΙΑ ΚΑΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΔΗ ΑΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΙΑ .

Δυστυχώς όμως πολλές μανούλες όπως και πατερούληδες, δεν ακούν την χαρακιά και είναι ένοχοι για τους ομαδικούς και οπαδικούς απογόνους, που τους εκτρέφουν σαν ταύρους για επίδειξη σε ταυρομαχίες, σε μια αρρένα που η τεστοστερόνη θα κάνει παρέα με το αίμα που θα χύνεται άφθονο, για να γιουχαΐζουν τα πλήθη ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ τους διαφορετικούς, ΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ , ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΤΕ ΤΟΥΣ.

Το άρθρο υπογράφει ο Κ.Κωνσταντινίδης, Χειρουργός, Ουρολόγος-Ανδρολόγος, Πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών, www.andrologia.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης