Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Με 73 πληρώματα θα διεξαχθεί το εφετινό SEAJETS Ράλι Ακρόπολις, αγώνας που προσμετρά στο Ανάμεσα στα 28 αυτοκίνητα που συμμετέχουν στο ERC, τα 12 είναι προδιαγραφών R5ευρωπαϊκό αλλά και στο ελληνικό πρωτάθλημα.

Ανάμεσα στα 28 πληρώματα που θα ξεκινήσουν διεκδικώντας βαθμούς στο ERC συγκαταλέγονται μερικά σπουδαία ονόματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Με τον αριθμό 1 στις πόρτες θα ξεκινήσουν οι πρωτοπόροι στη βαθμολογία, Πορτογάλοι Bruno και Hugo Magalhaes, που με ένα Skoda Fabia R5 θα προσπαθήσουν να διευρύνουν τη διαφορά τους από τον πρωταθλητή Ευρώπης τα δύο τελευταία χρόνια, Kajetan Kajetanowicz.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 Με τον αριθμό 1 στις πόρτες θα ξεκινήσουν οι πρωτοπόροι στη βαθμολογία, Πορτογάλοι Bruno και Hugo Magalhaes

Τρέχει και ο Nasser Al-Attiyah

Ο Πολωνός οδηγός με το Ford Fiesta R5 στα χρώματα της Lotos θέλει μια καλή επίδοση για να αναρριχηθεί στη δεύτερη θέση της βαθμολογικής κατάταξης, αφού απέναντί του δεν θα βρεθεί ο μεγάλος Η… μάχη του βάθρουτου αντίπαλος, Alexey Lukyanuk, ο οποίος τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια δοκιμών στη Ρωσία. Αυτός, ωστόσο, που αναμένεται να δυσκολέψει την κατάσταση για όλους δεν είναι άλλος από τον Nasser Al-Attiyah, που οδηγεί ένα ολοκαίνουργιο Ford Fiesta R5.

Για μία θέση στο βάθρο αναμένεται να παλέψει μια σειρά οδηγών, όπως ο δύο φορές πρωταθλητής Τουρκίας Murat Bostanci με Ford Fiesta R5, την ώρα που υπολογίσιμη δύναμη αποτελεί και ο πολυπρωταθλητής Σλοβακίας, αλλά και Πολωνίας το 2016, Grzegorz Grzyb, που θα οδηγήσει ακόμα ένα Skoda Fabia R5.

Ο πρωταθλητής Ελλάδας Γιώργος Φιλιππίδης θα αφήσει στην άκρη το Mitsubishi EVO και θα τρέξει στο Ακρόπολις με Skoda Fabia R5. Συνοδηγός του θα είναι ο Λεωνίδας Μαχαίρας

Ελληνικό ενδιαφέρον

Μεγάλο ενδιαφέρον, όμως, συγκεντρώνουν και δύο ελληνικές συμμετοχές με αυτοκίνητα αντίστοιχων προδιαγραφών, και συγκεκριμένα με Skoda Fabia R5. Ο λόγος για τον περσινό πρωταθλητή Ελλάδας, Η συμμετοχή του Σωκράτη Τσολακίδη μπορεί να κρύβει εκπλήξειςΓιώργο Φιλιππίδη, με τον Λεωνίδα Μαχαίρα παραπλεύρως, αλλά και για τον πρωταθλητή Ελλάδος 2003, Σωκράτη Τσολακίδη, με τον Χάρη Δήμου.

Αμφότεροι διαθέτουν την απαιτούμενη ταχύτητα, με τις ελπίδες για ελληνική διάκριση να στηρίζονται επάνω τους. Αξιοσημείωτη είναι και η παρουσία του Αλέξανδρου Τσουλόφτα από την Κύπρο, ο οποίος θα λάβει μέρος με ένα Citroen DS3 R5, αλλά και με τον πολύπειρο συνοδηγό Dennis Giraudet δίπλα του.

Ο πρωταθλητής Ελλάδος 2003 Σωκράτης Τσολακίδης επιστρέφει στον εθνικό μας αγώνα με Skoda Fabia R5 και με... άγριες διαθέσεις

Ελπίδες για διάκριση

Αντίστοιχα, ελληνικές ελπίδες για διάκριση, και μάλιστα σημαντικές, έχουμε στην κατηγορία ERC-2, όπου και συμμετέχουν αυτοκίνητα προδιαγραφών NR4. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν οι Θέμης Χαλκιάς-Κωνσταντίνος Κόντος και Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης, αμφότεροι με Lancer EVO X, οι οποίοι είναι ικανοί για το καλύτερο!

Στα δικίνητα της κατηγορίας RC4, απέναντι στα αυτοκίνητα της ισχυρής τουρκικής Castrol Ford Team θα βρεθούν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Ηλίας Παναγιωτούνης με ένα Peugeot 208 VTI, και μάλιστα με την υποστήριξη της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας.

Oι Θέμης Χαλκιάς-Κωνσταντίνος Κόντος θα συμμετάσχουν με Mitsubishi Evolution

Σε ελληνικό επίπεδο

Ωστόσο, μάχη για την επικράτηση αναμένεται να δούμε και σε επίπεδο Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Από τη λίστα ξεχωρίζουν οι Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης με Mitsubishi Lancer EVO VI, οι οποίοι και είχαν επικρατήσει στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς, στο Ολυμπιακό ράλι, αλλά και ο ταχύτατος Τάκης Καϊτατζής με τον Γιώργο Καμμένο παραπλεύρως, που θα συμμετάσχουν με Lancer ένατης γενιάς.

Στον ρυθμό τους αναμένεται να κινηθούν και οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης με ακόμη ένα Lancer EVO IX, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει η πρώτη συμμετοχή σε χωμάτινο αγώνα του Γιώργου Κεχαγιά, που θα λάβει μέρος με Lancer EVO IX και τον Νίκο Πετρόπουλο δίπλα του.

*Δελτίο Τύπου οργάνωσης

Για να δείτε τις συμμετοχές του ERC πατήστε ΕΔΩ

Για να δείτε τις συμμετοχές για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι πατήστε ΕΔΩ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης