Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Απαντήσεις στα δεκάδες ερωτηματικά που υπάρχουν σχετικά με το ράλι Ακρόπολις δίνει σήμερα το zougla.gr με ένα έγγραφο – φωτιά, το οποίο παρουσιάζει και όπως θα δείτε έφτασε στα χέρια του προέδρου της FIA, Ζαν Τοντ. Το συγκεκριμένο, έστειλε ο Δημήτρης Παπανδρέου στενός συνεργάτης του Παύλου Αθανασούλα (ιδιοκτήτης της εταιρείας Celeritas η οποία διοργανώνει τα τελευταία χρόνια τον εθνικό μας αγώνα) γεγονός που έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Από την συνέντευξη που μας παραχώρησε ο κ. Παπανδρέου (φωτογραφία δεξιά), επικεφαλής της εταιρείας Fairplay, και μπορείτε να ακούσετε παρακάτω, λύνονται πολλές απορίες που αφορούν τον εθνικό μας αγώνα.

Μερικά από αυτά τα σημειώσαμε και μπορείτε να πάρετε μία πρώτη γεύση πριν ακούσετε με προσοχή όλη την συνέντευξη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
  • Η εταιρεία Fairplay με την οποία συνεργάστηκε η Celeritas ασχολείται με το αθλητικό marketing
  • Οι σύγχρονοι αγώνες επιβάλλεται να έχουν promoter
  • Η Fairplay από το 2002 είχε συνεργαστεί με την ΕΛΠΑ στην παλιά μορφή του Ακρόπολις
  • Η Celeritas είναι μία τεχνοκρατική εταιρεία
  • Tα πράγματα που είχαν σχεδιαστεί για το Ακρόπολις έμπαιναν σε δεύτερη μοίρα λόγω των οικονομικών προβλημάτων που υπήρχαν
  • Οικονομικά ξέφυγε από κάθε έλεγχο
  • Έλλειψη επαγγελματισμού από την πλευρά της Celeritas
  • Είναι μεγάλη κοροϊδία να μην σηκώνει κανείς το τηλέφωνο
  • Δεν υπήρχε άλλος τρόπος να αντιδράσει ο κ. Παπανδρέου για τα χρήματα που έχει να λαμβάνει
  • Όταν έχεις στα χέρια σου ένα τόσο σημαντικό πράγμα νοιώθεις ότι είσαι άτρωτος
  • Όταν δεν υπολογίζεις στενούς συνεργάτες ξεφεύγεις και θεωρείς ότι δεν σε αγγίζει τίποτα
  • Είναι ευθύνη του Παύλου Αθανασούλα ότι ο αγώνας έγινε ERC
  • Το Ακρόπολις ανήκει σε όλους και όχι σε πέντε ανθρώπους

Ακούστε με… προσοχή την συνέντευξη του Δημήτρη Παπανδρέου στο zougla.gr

 

  

To κείμενο που έστειλε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Fairplay Δημήτρης Παπανδρέου, στον Πρόεδρο της FIA Ζαν Τοντ, μεταφρασμνέο στα ελληνικά

Παίρνω την πρωτοβουλία να επικοινωνήσω μαζί σας επειδή θα ήθελα να σας ενημερώσω πολύ συνοπτικά για την επιχειρηματική ηθική που επέδειξε η Celeritas, η οποία είναι promoter του ράλι Ακρόπολις, προς τους συνεργάτες της. Μέσω αυτής της επιστολής, θα σας παρουσιάσω τη δική μας προοπτική και θα αναφερθώ μόνο σε αυτά που εκτυλίχθηκαν προς το πρακτορείο μας, παρά το γεγονός ότι γνωρίζω  ότι παρόμοια περιστατικά έχουν συμβεί και σε άλλους προμηθευτές, συνεργάτες και εργαζομένους.

Το κείμενο αυτό έφτασε στα χέρια κορυφαίων στελεχών του παγκόσμιου Motorsport και απαντά σε δεκάδες ερωτηματικά Όπως γνωρίζετε, η Celeritas είναι μια μικρή ελληνική εταιρεία η οποία ιδρύθηκε από τον κ. Παύλο Αθανασούλα, με μόνο σκοπό την προώθηση του ράλι Ακρόπολις, μέσω συμφωνίας με την σχεδόν πτωχευμένη ΕΛΠΑ.

Η Celeritas κατάφερε να βελτιώσει το ράλι Ακρόπολις, βασισμένη σε ένα τριετές στρατηγικό πλάνο το οποίο σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε από την εταιρεία faiplay, το οποίο είναι ένα πρακτορείο που ορίστηκε από την Celeritas ως εμπορικός σύμβουλος και σύμβουλος επικοινωνίας. Η εταιρεία Fairplay έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην θετική πορεία ανάκαμψης του ράλι σε όλους τους τομείς, με ένα εργατικό δυναμικό έμπειρων και εμπνευσμένων ανθρώπων με γνώση και πραγματική πίστη στο εγχείρημα, το οποίο ένωσε η Celeritas. Μετά από ένα χρόνο στενής συνεργασίας και έντονης δημιουργικότητας ιδεών και προτάσεων μείναμε χωρίς αντικείμενο δουλειάς και σταδιακά αποκοπήκαμε από όποια απόφαση και πρωτοβουλία και κληθήκαμε να «βοηθήσουμε στις δύσκολες στιγμές», το οποίο φυσικά και κάναμε.     

Φυσικά όσο γίνονταν τα παραπάνω, παράλληλα υπογράφονταν συμφωνίες και γίνονταν πλάνα πληρωμών. Ενεργώντας «καλή τη πίστη», αποδεχόμασταν οικονομικές διευθετήσεις οι οποίες μας οδήγησαν να πληρωνόμαστε με καθυστέρηση 8-12 μηνών. Με κάποιο τρόπο, ο κ. Αθανασούλας έβρισκε ένα μαγικό τρόπο πληρωμής της Fairplay για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του προηγούμενου έτους, λίγες μόνο μέρες πριν από την τελετή εκκίνησης του ράλι του επόμενου χρόνου. Για να μην μακρηγορώ, μετά το ράλι του 2013 και άνευ καμίας ειδοποίησης, η Celeritas τερμάτισε την συνεργασία μας απότομα και πάνω από όλα, χωρίς να έχει εκπληρώσει τις οικονομικές της υποχρεώσεις.  

Για να μην εισέρχομαι σε λεπτομέρειες, καταλήξαμε σε συμβιβασμό 3 δόσεων, αρχής γευομένης από τον Ιούνιο του 2013 έως τον Οκτώβριο του 2013. Τώρα βρισκόμαστε στον Νοέμβριο του 2014 και η Celeritas δεν έχει τηρήσει τη συμφωνία πληρωμής απέναντι στη Fairplay. Ο κ. Αθανασούλας δεν απάντησε στις τηλεφωνικές κλήσεις και ούτε θα το κάνει στο μέλλον, μετά την τελευταία άκαρπη επικοινωνία που είχαμε μαζί του τον περασμένο Ιούνιο.

Ανεξάρτητα από τις ενέργειες που θα κάνουμε εφεξής για να προστατέψουμε τα συμφέροντά μας, είμαι σίγουρος ότι δεν είναι από τους ανθρώπους που θα θέλατε να έχετε συνεργασία σε επαγγελματικό επίπεδο. Ειλικρινά, δεν σας ζητώ να ενεργήσετε εκ μέρους μας, απλά γράφω την επιστολή για να ξέρετε με ποιον έχετε συνεργαστεί και έχετε συνεργασία είτε βραχυχρόνια είτε μακροχρόνια. Όπως σας ανέφερα και στην αρχή ο σκοπός μου είναι να σας προειδοποιήσω σχετικά με την επιχειρηματική ηθική του κ. Αθανασούλα, παρά τον επαγγελματισμό και την επιείκεια που επέδειξε η Fairplay.

Είναι πολύ λυπηρό και μεγάλο κρίμα, ένα τόσο κλασικό και παραδοσιακό ράλι με τέτοια κληρονομιά και δυναμική, να πέσει σε λάθος χέρια. Όλο αυτό δεν έχει να κάνει με την οικονομική κρίση αλλά καθαρά με την ανηθικότητα, παντελή έλλειψη επιχειρηματικής ηθικής και γνώσης για το θέμα αλλά και με προσωπικά οφέλη και μεγαλομανία.

 

 
Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για το ράλι Ακρόπολις

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης