Γνωρίζουμε ότι η φορολογία στα αυτοκίνητα έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Τέλη κυκλοφορίας, φόρος πολυτελούς διαβίωσης, τεκμήρια που δεν συμβαδίζουν με την πραγματικότητα… Αυτό είναι μόνο ένας μέρος της καθημερινότητας που τραβούν χιλιάδες Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες με αποτέλεσμα, σχεδόν ένα εκατομμύριο οχήματα να βρίσκονται ακινητοποιημένα…

Αιτία, η μανία του κράτους να εισπράξει χρήματα από ένα μέσο που θεωρείται πρώτης ανάγκης. Όπως όμως φαίνεται, θα υπάρξει και συνέχεια, όχι στον κλάδο του αυτοκινήτου αλλά αυτό των… ποδηλάτων.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο άρθρο του ο δημοσιογράφος Παντελής Τζερτζεβέλης και συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα epitoxon.gr, η Τρόικα θέλει να βάλει «χέρι» στα ποδήλατα και ετοιμάζει νέο… ντου, αυτή τη φορά στην τσέπη των ιδιοκτητών. Το περιεχόμενο του κειμένου είναι πολύ σοβαρό και πρέπει να προβληματίσει τους πάντες καθώς θα πρέπει να μας μπουν ακόμα και σκέψεις, καθώς έτσι όπως το πάνε κάποιοι δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι στο τέλος θα πληρώνουμε και τον αέρα που αναπνέουμε!!! Διαβάστε παρακάτω αυτούσιο το κείμενο και προβληματιστείτε…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


«Είναι τρελοί αυτοί οι Τροικανοί! Οι παράλογες απαιτήσεις τους σταματημό δεν έχουν… Η επιστολή που απέστελλαν οι εκπρόσωποι των δανειστών με τα απαιτούμενα μέτρα που πρέπει να εφαρμόσει η ελληνική κυβέρνηση εντός τους έτους, λίγο  πολύ έχει δει το φως της δημοσιότητας.  Μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι η καταβολή τελών κυκλοφορίας οχημάτων απαιτείται να επεκταθεί, από φέτος  και στους κατόχους ποδηλάτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σκεπτικό τους  με βάση τα δημοσιονομικά στοιχεία που παραθέτει στο απόρρητο σκέλος της
επιστολής, η αύξηση των τελών κυκλοφορίας την τελευταία τριετία δεν έχει αποδώσει τα δέοντα στα κρατικά ταμεία. Για αυτό και, ο αριθμός των οδηγών ΙΧ και μοτοσικλετών που επιλέγουν να καταθέσουν τις πινακίδες του οχήματός τους στην εφορία, έχει αυξηθεί ανησυχητικά. Μεγάλη μερίδα εξ αυτών, αντί να στραφούν όπως ήταν αναμενόμενο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (όπου και αυτά θα έχουν την τιμητική τους), έχουν αντικαταστήσει το αυτοκίνητο με το ποδήλατο. Χαρακτηριστικό της τάσης αυτής είναι το γεγονός ότι οι πωλήσεις ποδηλάτων έχουν σημειώσει το τελευταίο έτος , αύξηση της τάξης του 1.245%.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της τρόικας αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα κυκλοφορούν περισσότερα από 1 εκατ. ποδήλατα για τα οποία οι κάτοχοί τους δεν πληρώνουν κανέναν απολύτως φόρο. [και καλά κάνουμε] Οι εκπρόσωποι των δανειστών κάνουν λόγο στην επιστολή τους για «πρωτοφανή φορολογική αδικία και ανισότητα εις βάρος όσων διαθέτουν άλλου είδους μεταφορικά μέσα» και απαιτούν από την ελληνική κυβέρνηση να επιβάλει τέλη κυκλοφορίας και στους ποδηλάτες και μάλιστα άμεσα. Ως παράδειγμα προς μίμηση φέρνουν ένα άλλο κράτος-μέλος της Ε.Ε., την Ολλανδία, όπου έχει επιβάλει ανάλογο φόρο από το 1982.


O μάχιμος φωτορεπόρτερ Παντελής Τζερτζεβέλης


Η τρόικα προτείνει ο υπολογισμός του νέου τέλους κυκλοφορίας ποδηλάτων να γίνεται με βάση της εξής παραμέτρους:

α) την εμπορική και συναισθηματική αξία του ποδηλάτου και

β) την περίμετρο της γάμπας του ποδηλάτη και την συνολική μυϊκή του μάζα (σ.σ. που αντιστοιχεί στους ίππους και τα κυβικά) 


Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, το νέο τέλος κυκλοφορίας δεν θα μπορεί να είναι χαμηλότερο των 100 ευρώ ανά ποδήλατο.

Μάλιστα από την υποχρέωση καταβολής του δεν θα εξαιρεθεί κανείς. Ούτε οι άνεργοι αλλά ούτε καν οι ανήλικοι ακόμη κι αν χρησιμοποιούν ποδήλατο με βοηθητικές ρόδες ή τρίκυκλα παιδικά ποδήλατα.  Η κυβέρνηση από την μεριά της εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να υποχρεώσει τους ποδηλάτες να ασφαλίζουν τα ποδήλατά τους, «όπως εξάλλου ισχύει για όλους τους υπόλοιπους κατόχους οχημάτων», καθώς έχει παρατηρηθεί αύξηση στα τροχαία ατυχήματα που έχουν προκαλέσει σε τρίτους οδηγούς, οι ποδηλάτες που παραβιάζουν κατ’ εξακολούθηση φωτεινούς σηματοδότες, σήματα ΚΟΚ ή/και κινούνται στην αριστερή λωρίδα σε λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας και στις εθνικές οδούς.

Ποδήλατο=Πολυτέλεια;

Μακάρι να ήτανε πρωταπριλιά και να χασκογελούσαμε ,αλλά δυστυχώς είναι πέρα για πέρα αληθινή! Το σίγουρο είναι πως η ποδηλατική κοινότητα δεν θα μείνει με σταυρωμένα τα χέρια. Ο παραλληλισμός της Ολλανδίας με την Ελλάδα καλό θα ήτανε να γινότανε και σε άλλους τομείς. Όπως ο κατώτερος μισθός, τα επιδόματα , και οι υποδομές που ούτε κατά διάνοια ,ακόμη και ο ποιο άμυαλος πολιτικός ,θα λάμβανε  υπ όψιν του.  Τι παίρνουν και δεν μας δίνουν αυτά τα αγόρια ακόμη δεν κατάλαβα!»


Για να δείτε το άρθρο πατήστε ΕΔΩ

  

Για τους Κυβερνώντες ακόμα καια αυτό θεωρείται πολυτέλεια…

Οι ποδηλατικές εξορμήσεις μάλλον είναι για οικονομικά εύπορους…

Δηλαδή τα παιδιά θα καταβάλλουν τέλη κυκλοφορίας;

Τέλη θα πληρώνουν όλοι;

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης