Ρεπορτάζ: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

Μεγάλος ντόρος έχει γίνει για την έκτακτη εισφορά των αυτοκινήτων με κινητήρες άνω των 1.928 κ.εκ., αφού οι ιδιοκτήτες τους αναγκάστηκαν να πληρώσουν πολύ μεγάλα ποσά για χρήση που έκαναν το 2010. Η ανακοίνωση έγινε γνωστή και μάλιστα ξαφνικά το 2011, με αποτέλεσμα ακόμα και αυτοί που είχαν καταθέσει πινακίδες το 2010, γιατί αδυνατούσαν να χρησιμοποιήσουν τα αυτοκίνητά τους, να βρεθούν στα γκισέ της εφορίας…

Η κίνηση της κυβέρνησης οδήγησε περισσότερους ιδιοκτήτες σε μαζική κατάθεση πινακίδων, αφού δεν ήξεραν και ακόμα δεν ξέρουν ποια θα είναι η φορολογία για το αυτοκίνητο που πλήρωσαν ήδη με μεγάλα ποσά σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης (αυτό ισχύει για αυτοκίνητα με κινητήρες άνω των 2.0 λίτρων). Με όλη αυτή την αναμπουμπούλα και την αγορά να έχει πάθει… καθίζηση, η άποψη που επικρατεί είναι ότι και τις επόμενες χρονιές θα υπάρξει έκτακτη εισφορά στα αυτοκίνητα, η οποία θα είναι πολύ μεγαλύτερη, μια και για όσους δεν το γνωρίζουν τα τεκμήρια έχουν αυξηθεί. Σε ορισμένες μάλιστα αντιπροσωπείες, οι πωλητές διαθέτουν και σχετικές λίστες με τα «έξτρα ποσά» που καλείται να πληρώσει ο υποψήφιος αγοραστής, προκειμένου να γνωρίζει από πριν τι θα του… συμβεί τα επόμενα χρόνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως όμως αποδεικνύεται από την έρευνα της zougla.gr, η έκτακτη εισφορά δεν θα ισχύει φέτος αλλά ούτε και για τα επόμενα χρόνια. Σε ερώτηση που κάναμε στο Υπουργείο Οικονομικών για το «εάν η έκτακτη εισφορά στα αυτοκίνητα άνω των 1.928 κ.εκ. θα ισχύσει μέχρι το 2014» η απάντηση που λάβαμε από τον υπεύθυνο του γραφείου Τύπου, Ηλία Βεργίτση, ήταν ξεκάθαρη: «Η έκτακτη εισφορά στα Ι.Χ. αυτά ίσχυσε μόνο για το 2010».

Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να ξεχνάμε και μέρος από κείμενο ερώτησης που είχε υποβάλει στη Βουλή πριν από λίγες ημέρες ο Αχαιός βουλευτής Μιχάλης Μπεκίρης, ο οποίος ανάφερε πως η έκτακτη εισφορά θα έχει ισχύ μέχρι το 2014…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης