Το χρώμα του αυτοκινήτου αποτελεί μια από τις βασικές επιλογές του υποψήφιου αγοραστή, με το σύγχρονο μάρκετινγκ να έχει βρει πάνω σε αυτό τον τομέα ένα ακόμα τρόπο για να κάνει τα προϊόντα των εταιρειών πιο ελκυστικά.

Τα πρώτα στις προτιμήσεις των καταναλωτών χρώματα, είναι σταθερά το μαύρο, το άσπρο, το γκρι και το ασημί. Ωστόσο, τελευταία έχουν αρχίσει να κερδίζουν έδαφος και τα πιο «παιχνιδιάρικα» όπως το μπλε, το κόκκινο, το χρυσαφί και το πράσινο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το τελευταίο θα αποτελέσει ένα από τα βασικά χρώματα τα επόμενα χρόνια, καθώς εκφράζει την ηρεμία, το καθαρό μυαλό, την αρμονία, την ευθύτητα  και την ισορροπία της φύσης.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης