Παρά την οικονομική κρίση, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες χώρες στην Ευρώπη και τη συρρίκνωση της αγοράς αυτοκινήτου, υπάρχουν ορισμένες μάρκες που όχι απλά δεν εμφανίζουν μείωση στις πωλήσεις, αλλά αντίθετα εντυπωσιακή αύξηση.

Η Lamborghini, μια φίρμα με πανάκριβα αυτοκίνητα, εμφάνισε το 2012 αύξηση πωλήσεων κατά 30%, πουλώντας συνολικά 2.083 αυτοκίνητα, έναντι 1.602 που είχε πουλήσει το 2011. Το πιο εμπορικό μοντέλο ήταν η Gallardo με 1.161 μονάδες, με την Aventador να ακολουθεί με 922 μονάδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μεγαλύτερη αγορά ήταν αυτή της Κίνας με 35% επί των συνολικών πωλήσεων, με την Ευρώπη να έχει 29%, την Αμερική 28% και τη Μέση Ανατολή και Νότιο Αφρική με 8%. Όσο για τα κέρδη της ιταλικής φίρμας, έφθασαν συνολικά τα 469 εκατομμύρια ευρώ.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης