Αρχικά προορίζεται μόνο για την αγορά της Κίνας και απευθύνεται σε οικογενειάρχες με ηλικία πάνω από τα 30. Το νέο πρωτότυπο μοντέλο της Nissan, αναβιώνει το θρυλικό Bluebird και δείχνει τη σχεδιαστική κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η εταιρεία στα μελλοντικά μοντέλα της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Lannia concept εξελίχθηκε από το τμήμα σχεδιασμού της Nissan Κίνας σε συνεργασία με τη Nissan Global. Παρότι ανήκει στα οικογενειακά αυτοκίνητα, έχει ιδιαίτερα δυναμική εμφάνιση, ειδικά στο εμπρός τμήμα και έντονες γραμμές στο πλάι.

Το χαρακτηριστικό στοιχείο ωστόσο, το οποίο θα δούμε σε πολλά νέα μοντέλα της μάρκας, είναι η πίσω πόρτα που ανασηκώνεται και συνδέεται με τη χαμηλή οροφή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως αναφέραμε και στην αρχή του κειμένου, το Lannia προορίζεται για την Κίνα, όμως δεν αποκλείεται να λανσαριστεί και σε άλλες αγορές, ως μια προσιτή οικονομικά, οικογενειακή πρόταση.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης