Λίγες μέρες μετά την κηδεία του αδικοχαμένου Γάλλου οδηγού της Marussia και εννέα μήνες από την τραγική στιγμή στην πίστα της Suzuka, έρχονται στο φως της δημοσιότητας  λεπτομέρειες του τρομακτικού ατυχήματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με την έρευνα της αρμόδιας επιτροπής της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας, ο Jules Bianchi έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου με ταχύτητα 213 χλμ./ώρα και 2,61 δευτερόλεπτα μετά προσέκρουσε πάνω στο γερανοφόρο όχημα. Η ταχύτητα της σύγκρουσης ήταν 126 χλμ./ώρα και η γωνία πρόσκρουσης 55 μοίρες, με το μονοθέσιο να διανύει τέσσερα μέτρα μέχρι να ακινητοποιηθεί πλήρως από τη στιγμή του χτυπήματος.

Το ρύγχος του μονοθεσίου μπήκε κάτω από τον γερανό και η δύναμη σύγκρουσης ήταν 58,8 G. Όπως προέκυψαν από τα νέα δεδομένα, ο άτυχος οδηγός δέχθηκε στο κεφάλι δύναμη 254G!! και όχι 92G όπως νόμιζαν αρχικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τιμή είναι εξωπραγματική και προκαλεί κυριολεκτικά τρόμο, καθώς αντιστοιχεί σε 1.400 κιλά ή σαν να πέφτεις κατακόρυφα με το αυτοκίνητο από ύψος 48 μέτρων. Ο 25χρονος επιβίωσε έστω και σε κωματώδη κατάσταση από θαύμα, αφού όλες οι πιέσεις που δέχθηκε ήταν στο κράνος.

Ο επικεφαλής της Επιτροπής Ασφάλειας της FIA, Peter Wright, δήλωσε πως δεν είχαν φανταστεί ποτέ ότι μπορεί να συμβεί ένα τέτοιο ατύχημα και γι’ αυτό η έρευνα που γίνεται εννέα μήνες τώρα είναι τόσο λεπτομερής. «Αυτό το σενάριο δεν θα μπορούσαμε να το φανταστούμε καν. Έπρεπε να συμβεί για να μάθουμε από αυτό. Ερευνήσαμε αυτό το ατύχημα μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Ποτέ δεν έχουμε επενδύσει τόσο πολύ χρόνο και τόση πολύ προσπάθεια για μία ανάλυση».

Από την πλευρά του, ο αναπληρωτής πρόεδρος της Επιτροπής Ασφάλειας, Andy Mellor, χαρακτήρισε το χτύπημα απίστευτα βίαιο και το ατύχημα πρωτοφανές. «Το μεγάλο πρόβλημα ήταν το μονοθέσιο καρφώθηκε κάτω από τον γερανό. Αυτό λειτούργησε ως ένα φρένο, με μια απότομη επιβράδυνση και σε αυτή την περίπτωση υπήρξε επαφή μεταξύ του κράνους και του γερανού. Δεν έχουμε δει ποτέ και πουθενά κάτι τέτοιο».

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης