Η νέα ιταλίδα καλλονή του Maranello παρασύρει με τα θέλγητρά της, γοητεύει με τις υπέροχες καμπύλες της και προκαλεί ντελίριο στο πέρασμά της, έχοντας στην «καρδιά» ένα πανίσχυρο V8 μοτέρ, ικανό να προσφέρει στιγμές μοναδικού πάθους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρόσφατο δημιούργημα της Ferrari ακούει στο όνομα 488 Spider και αποτελεί την ανοικτή έκδοση της 488 GTB. Πρόκειται για το πιο ισχυρό supercar με κινητήρα V8 στο κέντρο και αφαιρούμενη σκληρή οροφή, ενώ ταυτόχρονα είναι το πιο αεροδυναμικά αποδοτικό cabrio που κατασκευάστηκε στην ιστορία της διάσημης φίρμας.

Όπως η GTB, έτσι και αυτή, παράγει 50% περισσότερη κάθετη δύναμη χάρη στα ειδικά μελετημένα αεροδυναμικά βοηθήματα. Το πάτωμα έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να ελέγχεται πλήρως η ροή του αέρα, στον διαχύτη έχουν τοποθετηθεί ενεργά πτερύγια, με το ηλεκτρικό αλεξηνέμιο να ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σασί είναι κατασκευασμένο από 11 κράματα αλουμινίου και άλλων ευγενών μετάλλων, όπως το μαγνήσιο, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα η στρεπτική ακαμψία να παραμείνει στα ίδια επίπεδα με την 488 GTB και η απόδοση του πλαισίου να βελτιωθεί κατά 25%. Παρά τη σκληρή οροφή η οποία αποτελείται από δύο τμήματα και αναδιπλώνεται σε 14 δευτερόλεπτα, το βάρος του αυτοκίνητου αυξήθηκε κατά μόλις 50 κιλά, φθάνοντας συνολικά τα 1.420 κιλά.

Η αναλογία βάρους είναι 41,5% μπροστά και 58,5% πίσω, το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 230 λίτρα και τα ελαστικά είναι διαστάσεων 245/35 R20 μπροστά και 305/30 R20 πίσω. Για τη βέλτιστη σταθερότητα και ακρίβεια στις στροφές ή σε περίπτωση συνεχόμενων ελιγμών, υπάρχουν τα συστήματα Side Slip Control 2 (SSC2), F1-Trac και E-Diff, με τον οδηγό να μπορεί να ρυθμίζει οποιαδήποτε λειτουργία από τους αντίστοιχους διακόπτες πάνω στο τιμόνι.

Το εσωτερικό προέρχεται αυτούσιο από την 488 GTB, τα καθίσματα είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να παρέχουν τη βέλτιστη στήριξη και άνεση στο σώμα, με το κλειδί να έχει εμπνευστεί από τον V8 3.9 twin turbo κινητήρα. Η ισχύς είναι στους 670 ίππους και η ροπή στα 760 Nm, με τις επιδόσεις να είναι «εκρηκτικές». Τα 0-100 έρχονται σε 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 σε 8,7΄΄, τα 0-400 σε 10,55΄΄ και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 325 χλμ/ώρα. 

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επτά σχέσεων με μεταβλητή διαχείριση ροπής, το γκάζι έχει χρόνο απόκρισης μόλις 0,8 δευτερόλεπτα στις 2.000 σ.α.λ. και ο ήχος του μοτέρ έχει τελειοποιηθεί ώστε να ακούγεται σαν μελωδία. Αν και δεν έχει τόση σημασία, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 11,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων είναι 260 γρ/χλμ. Για όσους ενδιαφέρονται οι πωλήσεις της 488 Spider θα ξεκινήσουν στα τέλη του έτους.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης