Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

     


Μία πολύ κλασική ερώτηση που θέτουν οι περισσότεροι στον εαυτό τους αλλά και σε φίλους που γνωρίζουν είναι, αν το αυτοκίνητο που θέλουν να αγοράσουν είναι καλό ή όχι; Η ερώτηση βέβαια είναι πολύ σχετική καθώς η απάντηση προέρχεται από τις ανάγκες που έχει αυτός που θέλει να αποκτήσει καινούργιο ή ακόμα και μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.

Η άποψη του ειδικού
Στα χέρια μας είχαμε το Subaru Forester τελευταία γενιάς με τον κινητήρα diesel των 2.0 λίτρων. Το συγκεκριμένο μπορεί να αποδίδει 147 ίππους ωστόσο η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι στο πόδι σου έχεις πολύ περισσότερα. Πέρα από τα κλασικά, περί χώρων, επιδόσεων κ.λπ., το Forester διαθέτει και δυνατότητες εντός αλλά και εκτός δρόμου. Έχοντας δημιουργήσει μία προσωπική άποψη για το αυτοκίνητο (διαβάστε το σχετικό άρθρο ΕΔΩ) αποφασίσαμε να ρωτήσουμε έναν από τους κορυφαίους στα 4×4. Ο… γκουρού όπως τον γνωρίζουν αλλά και αποκαλούν οι γνώστες των τετρακίνητων οχημάτων, Στέφανος Αττάρτ, πέρασε πολλές ώρες πίσω από το τιμόνι του ιαπωνικού μοντέλου και έβγαλε τα δικά του συμπεράσματα.

Η τετρακίνηση της Subaru κάνει τη ζωή του οδηγού πολύ εύκολη και άνετη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τι είδε ο… Αττάρτ;
Του ζητήσαμε να τα μοιραστεί μαζί μας καθώς η άποψή του είναι ιδιαίτερα σημαντική και παίζει το ρόλο της σε όλους αυτούς που αναζητούν ένα όχημα ελευθέρου χρόνου που όμως διαθέτει και  εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου. Ο Στέφανος Ατταρτ μας εξηγεί παρακάτω με απλά λόγια ορισμένα στοιχεία που εντόπισε και κάνουν τη διαφορά.

Η κίνηση στο χώμα είναι απροβλημάτιστη και η ανάρτηση παίζει το ρόλο της καθώς δεν κουράζει τους επιβάτες
Τα ελαστικά του Forester ήταν ιδανικά τόσο για εντός όσο και για εκτός δρόμου...
H κίνηση σε χωμάτινες φλατ διαδρομές δεν κουράζουν. Αντιθέτως γίνονται ευχάριστες...
Ακόμα και να το παρακάνουμε ο οδηγός έχει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου...
Ο Στέφανος Αττάρτ πίσω από το τιμόνι του Subaru Forester 2.0 diesel
Άνετοι οι χώροι στο πορτ μπαγκάζ. Πολύ έξυπνοι οι χώροι που φιλοξενούνται τα εργαλεία και η ρεζέρβα...
Τα πίσω καθίσματα πέφτουν και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανάλογα με τις ανάγκες...
Τραβώντας αυτόν το διακόπτη η πίσω σειρά καθισμάτων πέφτει μόνη της...
Το αμάξωμα είναι πολύ στιβαρό κάτι που δείχνει και την ποιότητα κατασκευής του Forester
Η ποδιά προστατεύει σε πολύ μεγάλο βαθμό τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και ειδικά το σασμάν που βρίσκεται σε αυτό το σημείο
Το πίσω διαφορικό δεν 'κρέμεται' κάτι πολύ σημαντικό όταν κινούμαστε σε off road καταστάσεις...

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης