Η R1200GS Adventure δεν είναι μια τυχαία μοτοσυκλέτα, εντός και εκτός συνόρων. Βest seller στην κατηγορία άνω των 900cc το 2017, ανανεώνεται για το 2018 και όχι μόνο στα χρώματα.

Στοχεύοντας σε ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια και οδηγική ευχαρίστηση, η γκάμα του προαιρετικού εξοπλισμού της διευρύνεται και περιλαμβάνει στοιχεία που σίγουρα προσθέτουν την κάνουν να ξεχωρίζει. Ο ανταγωνισμός μεγαλώνει και δυναμώνει ανελλιπώς, οπότε οι υποψήφιοι αγοραστές αυτής της κατηγορίας γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί. Ο Βαυαρός κατασκευαστής δεν επαναπαύεται στις δάφνες της πρωτιάς και προχωρά στην παροχή όλο και πιο σύγχρονων εφαρμογών, κυρίως ηλεκτρονικής μορφής. Και το καλό είναι πως δεν υποχρεώνει τον μελλοντικό κάτοχο να τα πληρώσει, εκτός και αν το επιθυμεί. Κοινώς, ότι προσφέρει το προσφέρει σαν έξτρα, οπότε αυτό δεν επιβαρύνει την τιμή της στάνταρ έκδοσης. Έχεις, δίνεις, δεν έχεις, δεν δίνεις, απλά τα πράγματα. Ας ρίξουμε όμως μια ματιά σε όλα τα καλούδια που περιλαμβάνει ο λεγόμενος προαιρετικός εξοπλισμός:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

–        Κλήση έκτακτης ανάγκης (eCall). Ένα σύστημα ενσωματωμένο στo τιμόνι, που ενεργοποιείται σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης, είτε χειροκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού είτε -ανάλογα με την περίσταση- αυτόματα. Αποτέλεσμα είναι να ενεργοποιείται μια αλυσίδα επικοινωνίας και με αυτόν τον τρόπο να παρέχεται γρηγορότερη βοήθεια από τις υπηρεσίες διάσωσης.

–        Συνδεσιμότητα BMW Motorrad. Σύστημα που δείχνει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τη μοτοσυκλέτα σε μια οθόνη TFT 6,5 ιντσών. Συνδέεις το smartphone σου μέσω Bluetooth και χρησιμοποιείς τις λειτουργίες μέσω χειριστηρίου πολλαπλών χρήσεων στο τιμόνι. Όπως π.χ. την πλοήγηση με βάση το smarthpone, την αποδοχή ή/και πραγματοποίηση κλήσεων, την επιλογή και ακρόαση μουσικής, όλα γίνονται χωρίς να αποσπάσεις την προσοχή σου από την οδήγηση. Για ορισμένες λειτουργίες, απαιτείται επίσης η εφαρμογή BMW Motorrad Connected.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

–        Προγράμματα Οδήγησης Pro με επιπλέον προγράμματα Dynamic και Enduro. Χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρονικό τσιπ, το πρόγραμμα Dynamic αλλάζει σε Dynamic Pro και το πρόγραμμα Enduro σε Enduro Pro. Το πρόγραμμα οδήγησης Pro διατηρεί τη λειτουργία ABS Pro, τα δυναμικά φώτα stop (dynamic brake light), το Dynamic Traction Control DTC, καθώς και το Hill Start Control HSC

–        Ανάρτηση Dynamic ESA νέας γενιάς με αυτόματη ρύθμιση απόσβεσης και ύψους της ανάρτησης

–        Keyless Ride, λειτουργία χωρίς κλειδί ενσωματωμένη στο Πακέτο Touring

–        Σύστημα Shift Assistant Pro ενσωματωμένο στο Πακέτο Dynamic

–        Πακέτο συνεπιβάτη με στάνταρ ζελατίνα και σέλα

–        Ψηλή σέλα Rallye

–        Βοηθητικοί προβολείς LED με νέα σχεδίαση

Αυτά όσον αφορά στον επιπρόσθετο εξοπλισμό, από εκεί και πέρα συναντάμε στιλιστικές αλλαγές και νέα χρώματα, όπως το Racing κόκκινο με ασημί ρεζερβουάρ και μαύρο σκελετό και δαγκάνες φρένων, το Style Rallye Light white/blue Cordoba, με μπλε  σκελετό, χρυσαφί δαγκάνες φρένων, μπλε ρεζερβουάρ με μεγάλο λογότυπο, σέλα Rallye, χαμηλή ζελατίνα και προστατευτικά ψυγείου και σκελετού. Υπάρχει και το Style Exclusive, με νέο μαύρο μεταλλικό χρώμα Storm, γκρι Achat σκελετό, χρυσαφί δαγκάνες φρένων και μεταλλικό Dark Slate ρεζερβουάρ με μεγάλο λογότυπο. Οι περσινοί χρωματικοί συνδυασμοί Racing red ματ και λευκό Light δεν είναι πλέον διαθέσιμοι. Η τιμή της μοτοσυκλέτας είναι 18.600€ και περισσότερα για τη διαμόρφωσή της μπορείτε να δείτε εδώ .

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης