Του Νίκου Βιτσιλάκη

  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Το λανσάρισμα της νέας Multistrada 950 έγινε από τη Ducati κάτω από το μότο «My fisrt, my last, my everything», υπονοώντας σαφώς την «ερωτική» σχέση που μπορεί να αναπτυχθεί  με τον
Multistrada σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει κάθε δρόμος και αυτό το μοντέλο της Ducati είναι ότι πρέπει για τους δρόμους μας!ενθουσιασμένο αναβάτη. Η ιστορία με τη μεγάλη On/Off της Ducati ξεκινά το 2003 με 1.000 κυβικά, συνεχίστηκε με 1.100 το 2007 και πέρασε στα 1.200 το 2010. Αυτό ήταν, «πούλησε καλά”», εντός και εκτός συνόρων, χρόνο με το χρόνο βελτιωνόταν, κυρίως σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό, όλα καλά κι ωραία αλλά κάτι έλειπε.

Δεν μας είναι απαραίτητα 1.200 κυβικά και 160 άλογα στην καθημερινή μας χρήση, ανήκουμε στην κατηγορία των μοτοσυκλετιστών που θέλουν «μία για όλα», οπότε νάσου το «μίνι» Multistrada 950 με τον κινητήρα των Hypermotard και Hyperstrada. Bγάζει 113 αλογάκια, σχεδόν δέκα κιλά ροπής, δεν του λείπει τίποτα από τα γνωστά ηλεκτρονικά, στοιχίζει και πολύ λιγότερα από το 1200, μια χαρά ακούγεται. Και το αποτέλεσμα; Θα λέγαμε πως τo «μικρό» Multistrada «γεμίζει» τη γκάμα της Ducati, αφού το 950 είναι σαφώς οικονομικότερο του 1200 και σίγουρα με περισσότερες τουριστικές δυνατότητες από το Hyperstrada.

Πάρτε μία… γεύση από την Multistrada 950

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανάλυση…
Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε διάταξη L, πληροί τις προδιαγραφές Euro4 και διαθέτει γκάζι τεχνολογίας Ride-by-Wire και νέο ηλεκτρονικό ψεκασμό. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων (με πιο κοντές τις 3 τελευταίες, όπως και η τελική μετάδοση) και ο συμπλέκτης τύπου ολίσθησης (slipper). Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και το διπλό ψαλίδι (που προτιμήθηκε έναντι του μονόμπρατσου του 1200) είναι ομοίως αλουμινένιο και μεγαλύτερο σε μήκος, αυξάνοντας το μεταξόνιο (πάντα σε σχέση με το 1200) κατά 65 ολόκληρα χιλιοστά! Οι αναρτήσεις δεν διαφοροποιούνται από τον μεγάλο αδερφό και αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 48mm της Kayaba και μονό αμορτισέρ -επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο- από τη Sachs. Ο μπροστινός τροχός, σε αντίθεση με το μεγάλο Multi, είναι 19 ιντσών αντί για 17, ενώ τα ελαστικά διπλής χρήσης είναι τα Pirelli Scorpion Trail II. Οι ζάντες δεν είναι ακτινωτές αλλά χυτές αλουμινένιες, οπότε φανταζόμαστε ότι το 2018 θα ακολουθήσει και έκδοση Enduro (όπως έγινε και με το 1200).

Το 950 είναι εφοδιασμένο με το Ducati Safety Pack, το οποίο αποτελείται από traction control οκτώ(!) επιπέδων αλλά και από την πλέον σύγχρονη μονάδα ABS της Bosch 9.1 MP τριών επιπέδων. Όπως και το 1200, διαθέτει τέσσερα οδηγικά προγράμματα, τα οποία εκτός της απόδοσης του κινητήρα ρυθμίζουν αντίστοιχα το ABS και το DCT. Στα 14.300€ που στοιχίζει είναι σχεδόν 4.500€ φθηνότερο από το 1200 και αυτό από μόνο του είναι αιτία αγοράς!


Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Ducati Multistrada 950 πατήστε
ΕΔΩ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης