Του Νίκου Τσαμάνδουρα

Όταν το 2003 είχε έρθει στον κόσμο η 749 και η μεγαλύτερη αδερφή της 999, αμφότερα σχεδιαστικά τέκνα του Pierre Terblanche, ο κόσμος των δύο τροχών χωρίστηκε σε δύο σχεδιαστικά στρατόπεδα. Αυτούς που την αγάπησαν και αυτούς που τη μίσησαν. Η «ευθύνη» ήταν μεγάλη μιας και η μοτοσυκλέτα που θα ερχόταν, θα ήταν και διάδοχος των 916, 996 και 998, μοντέλα που αγαπήθηκαν ιδιαίτερα για την εμφάνιση αλλά και για τις επιδόσεις τους. Η ιστορία βέβαια, κατά κάποιο τρόπο δικαίωσε τη σπορ μοτοσυκλέτα με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό, τοποθετώντας την στο πάνθεον της σπορτίφ αισθητικής, με χαρακτηριστικότερο όλων το στοιχείο των φωτιστικών σωμάτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό το στοιχείο λοιπόν ξαναφέρνει η Ducati στο φως 15 χρόνια μετά, με μια ειδική, άκρως σπάνια έκδοση με χαρακτηριστικά της Panigale R με το ερώτημα να είναι αν θα έχει τον V2 κινητήρα πιθανότατα της 956, υπερκυβισμένο στα ποθητά 999 ή μήπως το νέο V4 υποκυβισμένο στα 999 κυβικά. Φυσικά δεν αποκλείεται και το ενδεχόμενο ενός μικρότερου V4 ή ακόμα πιο ..εξωπραγματικά ένας νέος τετρακύλινδρος κινητήρας με στόχο τους Ιάπωνες κατασκευαστές. Μιλάμε για ένα ιδιαίτερο φόρο τιμής στον Terblanche, με τη (σχεδόν) νέα μοτοσυκλέτα να έχει εμφανώς επανασχεδιασμένο το μπροστά μέρος, τα πλαϊνά κομμάτια αντίστοιχα επανασχεδιασμένα όπως των 749 και 999, καθώς επίσης και η ουρά, η οποία πήρε λίγο παραπάνω όγκο για να θυμίζει τις γηραιότερες συγγενείς της, παραμένοντας όμως και στο σύγχρονο design των Ιταλών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με έμφαση στη συλλεκτικότητα, η Panigale 999 θα παραχθεί σε 999 αριθμημένες μοτοσυκλέτες στα χρώματα που την έκαναν κλασική, κόκκινο, κίτρινο και μάυρο, εκ των οποίων έκαστη θα κοστολογείται στα «συμβολικά» 99.999 ευρώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης