του Νίκου Βιτσιλάκη

Η εταιρεία από το Treviso αναβιώνει τα τελευταία χρόνια κάτω από καθεστώς νέας ιδιοκτησίας και παρουσιάζει ένα πρωτότυπο μοντέλο σε δύο εκδόσεις, που φέρει θρυλικό όνομα από τα 60s. Ανάμεσα σε μοντέλα μοτοσυκλετών enduro, street και supermoto 125 έως 400 κ.εκ., οι μελλοντικές(;) ναυαρχίδες της εταιρείας ακούν στα ονόματα Caballero Scrambler και Caballero Flat Track. Στην ουσία πρόκειται για την ίδια κατά βάση μοτοσυκλέτα, που έχει δεχθεί τις απαραίτητες περιποιήσεις για να ξεχωρίσουν οι δύο χαρακτήρες της.
Με ονομασία προέλευσης, σε αναμονή αντιπροσώπου

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Caballero 500 διαθέτει μονοκύλινδρο υγρόψυκτο 4Τ κινητήρα 449 κ.εκ.με 1 ΕΕΚ και τετραβάλβιδη κεφαλή, που αποδίδει 43 ίππους στις 8.500 στροφές και 4,2 Kgm ροπή στις 7.500. Διαθέτει πλαίσιο CroMoly (χρωμιομολυβδαινιούχος χάλυβας) μονής ραχοκοκκαλιάς, ρυθμιζόμενη ανάρτηση από τη Marzocchi (USD 41mm μπροστά και μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα πίσω), δύο δισκόφρενα 300 και 245mm της Brembo (με ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά), αλουμνινένιους ακτινωτούς τροχούς 17 και 19”, ελαστικά off-road και εξάτμιση με δύο τελικά της Arrow.

Αν μη τι άλλο, στυλ και περιφερειακά ξεχωρίζουν, χωρίς αυτό να σημαίνει πως οι 43 ίπποι δεν εντυπωσιάζουν. Το βάρος είναι ιδιαίτερα χαμηλό στα 158 κιλά, το ύψος της σέλας βρίσκεται στα φιλικά 830mm, το μεταξόνιο στα 1.445mm και το δοχείο καυσίμου δέχεται 15 λίτρα βενζίνης.

Aντιπρόσωπος στην Ελλάδα δεν υπάρχει, οπότε το βλέπουμε δύσκολο να το δούμε στους ελληνικούς δρόμους όταν βγει στην παραγωγή. Εκτός κι αν….

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης