H μοτοσυκλέτα του Jonathan Rea, το Ninja ZX-10RR που κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike 2017, περνάει σε εμάς τους κοινούς θνητούς μέσω μιας νέας, κορυφαίας σε εξοπλισμό έκδοσης ονόματι Ninja ZX-10R SE, που διαφοροποιείται από τη συμβατική κυρίως σε ..ηλεκτρονικά σημεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η είδηση ωστόσο αφορά στις αναρτήσεις της Showa πλέον, εμπρός και πίσω. Το SE είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων της Kawasaki (KECS), με αισθητήρες και ενσωματωμένες ρυθμιστικές βαλβίδες solenoid, που εξασφαλίζουν τη διακριτικότητα αλλά και την όλη αποτελεσματικότητα. Χαρακτηριστική είναι η πολυπλοκότητά του, καθώς αντλεί πληροφορίες όχι μόνο από τους αισθητήρες των αναρτήσεων, αλλά και σε συνδυασμό με άλλα δεδομένα που αφορούν την επιτάχυνση, την επιβράδυνση και την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας. Το παραπάνω έργο επιφορτίζει έναν εξειδικευμένο εγκέφαλο (ECU) αναρτήσεων που επικοινωνεί με την κεντρική ECU και τη μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) για να παρέχει την κατάλληλη ανταπόκριση σε τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις: Road, Track ή Manual. Η τελευταία επιτρέπει πολλαπλές επιλογές ρύθμισης των παραμέτρων των αναρτήσεων, που καλύπτουν πρακτικά όλες τις καταστάσεις. Όλα αποσκοπούν στη –σε πραγματικό χρόνο- προσαρμογή της μοτοσυκλέτας στις προσταγές του αναβάτη αλλά και του περιβάλλοντος τη δεδομένη στιγμή. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας αποδίδει 200Hp, οι οποίοι με την ευγενική χορηγία του συστήματος Ram-Air σκαρφαλώνουν στους 210, κάνοντας την αναλογία κιλών ανά ίππο κάτω από το 1:1 (το SE ζυγίζει 208Kg πλήρες υγρών)!

Στο ήδη καινοτόμο σύνολο των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων προσθέστε μερικά ακόμα, ηλεκτρονικά και όχι μόνο καλούδια, όπως το quickshifter (που επιτρέπει «καρφωτό» ανέβασμα και κατέβασμα ταχυτήτων), ελαφριές σφυρήλατες ζάντες Marchesini, καθώς και επιβλητικό μαύρο ματ χρωματισμό με ξεχωριστές πράσινες λεπτομέρειες, έτσι για να σας ζηλεύουν λίγο περισσότερο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης