Ο Ινδός κατασκευαστής γίγας αλλάζει ρότα, τουλάχιστον ως προς τις αγωνιστικές του προθέσεις, εγκαταλείποντας από του χρόνου τη μικρή κατηγορία των MotoGP με απώτερο στόχο την εξέλιξη αγώνων με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες!

Μια απόφαση που μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς ο όμιλος Mahindra των 19 δις, σύμφωνα με ανακοίνωση του κάνει λόγο για κίνηση «στρατηγικής». Επομένως, δεν θα ήταν απίθανο να δούμε στο κοντινό μέλλον και ηλεκτρικές σπορ μοτοσυκλέτες μαζικής παραγωγής, καθώς -κακά τα ψέματα- σε χώρες όπως η Ινδία η αγωνιστική κουλτούρα διαμορφώνει κυρίως την αγορά, μια αγορά πολλών δις!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσον αφορά στο ιστορικό της στο MotoGP, η Mahindra Racing συμμετέχει στη Moto3 από το 2011, σημειώνοντας ραγδαία εξέλιξη όχι μόνο στο αγωνιστικό και τεχνολογικό κομμάτι, αλλά και στην παγκόσμια αναγνώριση, με τη μοτοσυκλέτα της, την MGP30 να έχει σημειώσει έως τώρα συνολικά 13 βάθρα (με 3 νίκες το 2016).

Η Mahindra Racing θα συνεχίσει να παρέχει πλήρη υποστήριξη στην εργοστασιακή ομάδα της Aspar στο motoGP, αλλά και στις δορυφορικές CIP και Peugeot Saxoprint, έως το τέλος του φετινού πρωταθλήματος. Μετά, τα σχέδιά της θα ..ηλεκτρίζουν. Η παραπάνω είδηση δεν θα γραφτεί στα πρωτοσέλιδα των ειδησεογραφικών μέσων, αλλά σίγουρα αποτελεί μια ένδειξη των τάσεων που θα ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές, εντός και εκτός Ινδίας.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης