του Νίκου Βιτσιλάκη

Η οικογένεια V7III μεγαλώνει και καλωσορίζει τις νέες εκδόσεις Carbon, Rough και Milanο, ένας φόρος τιμής της Moto Guzzi στην τέχνη της εξατομίκευσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Tα τρία νέα V7 διακρίνονται από τη διαφορετική τους εμφάνιση, που επιτεύχθηκε εφαρμόζοντας μια σειρά από ειδικά συστατικά υψηλής ποιότητας, ικανά να προσδώσουν σε κάθε μοτοσυκλέτα μοναδικό χαρακτήρα. Η V7III Carbon (σε περιορισμένη και αριθμημένη έκδοση) εξυμνεί την εξατομίκευση με την αυθεντικότητα και την καλαισθησία της, εμπλουτίζοντας το γνήσιο στυλ V7 με ανθρακόνημα, καθώς και ένα πλήθος άλλων λεπτομερειών σε κόκκινο χρώμα, όπως στις κεφαλές του κινητήρα, στις ραφές της νέας σέλας Alcantara και στη δαγκάνα του μπροστινού φρένου. Η V7 III Rough κινείται στη γειτονιά των μοντέλων Scrambler και ξεχωρίζει από τους ακτινωτούς τροχούς με τα διπλής χρήσης (On/Off) ελαστικά, τις φισούνες στο πιρούνι, τη σέλα με τις ραφές και τον ιμάντα συγκράτησης (χειρολαβή) για τον συνεπιβάτη, καθώς και από τα αλουμινένια πλευρικά καπάκια. Η V7 III Milano διακρίνεται για το ιδιαίτερα εκλεπτυσμένο στυλ της και τον πλούσιο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει πίνακα οργάνων με διπλά αναλογικά όργανα, χρωμιωμένες εξατμίσεις και χειρολαβή συνεπιβάτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κινητήρας τους δεν αλλάζει, παραμένει ο εγκάρσιος V-2 των 744cc με απόδοση 52Hp και ροπή κάτι πάνω από τα 6Kgm. Κανείς δεν αγοράζει V7 και να καυχιέται για τις επιδόσεις, αυτές οι μοτοσυκλέτες απευθύνονται σε ένα τελείως διαφορετικό και απόλυτα συνειδητοποιημένο κοινό. Αποτελούν μια πρώτης τάξεως βάση για μετατροπές (customizing) και για το λόγο αυτό η Moto Guzzi έχει ετοιμάσει μια σειρά γνήσιων αξεσουάρ, ειδικά για τη σειρά V7.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης