Moto Guzzi V9 Bobber Sport: Όταν τα πράγματα “κλασσικά” αγριεύουν

Moto Guzzi V9 Bobber Sport: Όταν τα πράγματα “κλασσικά” αγριεύουν

του Νίκου βιτσιλάκη

Η φίρμα του αετού δεν περίμενε τα φθινοπωρινά σαλόνια μοτοσυκλέτας για να παρουσιάσει το νέο της αετόπουλο, το έκανε ήδη το περασμένο Σαββατοκύριακο κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Open House 2018.

Και όταν λέμε νέο δεν εννοούμε ακριβώς νέο αλλά μια παραλλαγή του υπάρχοντος Bobber, μια τρίτη έκδοση V9 (υπάρχει και το Roamer), που ξεκάθαρα αντλεί έμπνευση από τους αγώνες Flat Track. Η Moto Guzzi επέλεξε να γίνει η παρουσίαση στο δικό της Open House, την απόλυτη δηλαδή διοργάνωση για τους φίλους και οπαδούς της μάρκας του αετού, οι οποίοι ως συνήθως ζωντάνεψαν με την παρουσία τους τις εγκαταστάσεις του ιστορικού εργοστασίου στο Mandello del Lario από 7 έως 9 Σεπτεμβρίου (δείτε εδώ  περί τίνος πρόκειται).

Το V9 Bobber είναι το sport custom που δημιούργησε την κατηγορία bobber μεσαίου κυβισμού όταν παρουσιάστηκε το 2016. Μία μοτοσυκλέτα με ξεχωριστή προσωπικότητα, γραμμές και εμφάνιση που χαρακτηρίζεται από πολλές total black λεπτομέρειες και oversize ελαστικά, παρόμοια με εκείνα που τοποθετούσαν οι αναβάτες την περίοδο μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, δημιουργώντας στις Ηνωμένες Πολιτείες το φαινόμενο bobber. Ακριβώς αυτή η αυθεντική «αγωνιστική» καταγωγή αποτέλεσε την έμπνευση του νέου Bobber Sport, που πιστεύει πως με την αποφασιστική «κακή» του όψη αποκαλύπτει τη σπορ πλευρά του χαρακτήρα του. Ξεχωρίζει από το χαμηλωμένο μονόσελο, που σε συνδυασμό με το χαμηλό drag bar τιμόνι με τα πιο κοντά καβαλέτα προσφέρει “low ride” και σπορτίβ θέση οδήγησης. Τα χαρακτηριστικά του πλαισίου και των αναρτήσεων, η οδική συμπεριφορά και ο πλέον δυναμικός χειρισμός ενισχύονται από τα αμορτισέρ της Öhlins με τη ρυθμιζόμενη υδραυλική απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη απορρόφηση κραδασμών και ταυτόχρονα ο απαιτούμενος έλεγχος στη γρήγορη οδήγηση.



Ο χαρακτηριστικός ήχος του εγκάρσιου ελαιόψυκτου V-2 των 850cc και 55Hp ενισχύεται από τα βαμμένα μαύρο ματ και με βάση αλουμινίου slip-on τελικά της εξάτμισης, που διαθέτουν “φάλτσο” κόψιμο στο τελείωμά τους και που είναι εγκεκριμένα για χρήση στο δρόμο. Η ειδικά αφιερωμένη χρωματική επιλογή, ένα ολοκαίνουργιο και τολμηρό πορτοκαλί χρώμα, καλύπτει το ρεζερβουάρ καυσίμου με ένα ιδιαίτερο στιλπνό φινίρισμα και επεκτείνεται και στα πλαϊνά καπάκια αλουμινίου, διεισδύοντας με αυτόν τον τρόπο στη χαρακτηριστική total black mat εμφάνιση του V9 Bobber. Σκοτεινές πινελιές σκορπίζονται και σε άλλα μέρη, όπως στις ψύκτρες των κυλινδροκεφαλών, στην κατασκευασμένη από billet αλουμίνιο τάπα ρεζερβουάρ, στο πλαίσιο του προβολέα και στα γραφικά του πίνακα οργάνων. Άλλες ειδικές λεπτομέρειες προσδίδουν στη μπροστινή όψη της μοτοσυκλέτας μία ακόμα πιο επιθετική και μυώδη εμφάνιση. Το μπροστινό φτερό είναι πιο κοντό, το πιρούνι προστατεύεται από κλασικές φισούνες, ενώ ο χαμηλωμένος προβολέας πλαισιώνεται από ένα μίνι φέρινγκ αλουμινίου σε μαύρη απόχρωση.

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 12 Σεπτεμβρίου 2018, 14:00