Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGp

12ος Αγώνας, Silverstone Μ.Βρετανία, 27/8/2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Του Νίκου Τσαμάνδουρα

Οι κατατακτήριες δοκιμές με ένα Marc Marquez «φλεγόμενο», ένα Valentino Rossi να δηλώνει δυσκολία για βάθρο και έναν Cal Crutchlow με τρελλά κέφια για τον αγώνα, έδειχναν ότι θα γίνει της .. «Αυστρίας», καθώς οι προαναφερθέντες απάρτιζαν την πρώτη γραμμή της εκκίνησης. Ο καλός καιρός στο Silverstone αντιστάθμισε κάπως τα θέματα που έχει η πίστα με τα σαμαράκια, που κάνουν τους πίσω τροχούς να έχουν τάσεις φυγής. Στην όλη συνταγή της καλοκαιρίας προσθέστε και τις σκληρές γόμες στις μοτοσυκλέτες των περισσότερων αναβατών.


​300 εκκινήσεις στα GP για Rossi!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εκκίνηση βρήκε πρώτο το Valentino Rossi, ο οποίος παίζοντας το παιχνίδι που ξέρει καλύτερα –εκείνο της ψυχολογίας- έλεγε πως οι μοτοσυκλέτες της Yamaha δεν θα τα κατάφερναν μπροστά από εκείνες της Honda. Ξεκινώντας λοιπόν στον 300ο αγώνα της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία, ο GOAT (Greatest of all time) βγήκε μπροστά κρατώντας διαφορά που έφτασε και πάνω από το δευτερόλεπτο, ειδικά όταν δεύτερος βγήκε ο Maverick Viniales, που «μπλόκαρε» για περίπου 10 γύρους το συνωστισμό των επόμενων διεκδικητών της 1ης θέσης, όπως ο Marquez και ο Dovizioso, ενώ το λάθος περίμεναν και οι Crutchlow και Lorenzo. Δέκα γύρους από το τέλος όμως άρχισε πραγματικά ο αγώνας, με το πίσω μαλακό λάστιχο του Viniales να τον προστάζει για .. οικονομία, αφήνοντας Dovi και Marquez να κάνουν παιχνίδι απειλώντας τον γιατρό. Με επτά γύρους να απομένουν ήρθε το δράμα για το HRC, με τις πιθανότητες νίκης του Marquez να χάνονται στον καπνό που έβγαζε ο «σκασμένος» κινητήρας της μοτοσυκλέτας του, ενώ τον πανικό δεν άφησε ανεκμετάλλευτο ο Andrea Dovizioso που βγήκε μπροστά με τη Ducati του και την τελική της να παραγκωνίζουν τις δύο Yamaha. Ο τερματισμός βρήκε μεγάλο νικητή τον πλέον άξιο αναβάτη της Ducati Andrea Dovizioso, 2ο τον Maverick Viniales, που με την σειρά του τελικά άφησε 3ο τον Valentino Rossi.  
  
​O Marquez προδόθηκε από τη μοτοσυκλέτα του!

Στην 4η θέση, αν και σίγουρα θα ήθελε παραπάνω, τερμάτισε ο Cal Crutchlow, με τη Honda του να είναι βαμένη στα χρώματα της Castrol, εμβληματικός φόρος τιμής στην αγωνιστική δραστηριότητα των Ιαπώνων στα 90s’. Πίσω του τερμάτισε ο Jorge Lorenzo με ένα σαφώς πιο σταθερό μεν, όχι ικανοποιητικό δε αγώνα, ο οποίος 5ος  ξεκίνησε, 5ος τερμάτισε. Καλή ήταν η απόδοση του Zarco στην 6η θέση, με τους Pedrosa και Redding να ακολουθούν. Ευχάριστη νότα στη 10αδα η Suzuki του Alex Rins στην 9η θέση, με τους 10 πρώτους να ολοκληρώνονται με τον Alvaro Bautista.

O Pol Espargaro ήταν ο 1ος εκτός 10αδας, σημειώνοντας ωστόσο παράξενο highsiding μετά τον τερματισμό, πιθανότατα λόγω κάποιου μηχανικού θέματος στην KΤΜ του. Rabat, Abraham, Barbera, Baz, Miller και Smith πήραν αντίστοιχα όσες θέσεις έμειναν μέχρι την 17η. Πέρα από τον Marquez, τον αγώνα τους δεν τερμάτισαν ποτέ οι Aleix Espargaro, Sam Lowes, Danilo Petrucci και Andra Iannone, με τον τελευταίο να φρενάρει άγαρμπα προσπαθώντας να αποφύγει τον Petrucci, πέφτοντας και παρασέρνοντάς τον τελικά σε μια πτώση που ευτυχώς δεν οδήγησε στον τραυματισμό κανενός εκ των δύο αναβατών..

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα μπορείτε να δείτε εδώ.  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης