του Νίκου Βιτσιλάκη

Είδηση σοκ στον κόσμο του MotoGP, η γαλλική ομάδα Tech3 παίρνει διαζύγιο από τη Υamaha και ανακοινώνει το πάντρεμά της με την αυστριακή ΚΤΜ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια συνεργασία δύο δεκαετιών ανήκει στο παρελθόν, με τις Yamaha και Tech3 να χωρίζουν επίσημα τους δρόμους τους και να πορεύονται σε νέους από το 2019. Όπως αποκάλυψε ο Hervé Poncharal, ιδιοκτήτης της Tech3, το συμβόλαιό που υπέγραψε με την ΚΤΜ έχει τριετή διάρκεια και ευελπιστεί στην επέκτασή του, κάτι που θα εξαρτηθεί βέβαια και από τα αποτελέσματα που θα φέρουν οι αναβάτες της ομάδας. Δεν έκρυψε και τον ενθουσιασμό του για το γεγονός πως η KTM θα προμηθεύει την Tech 3 με τις ίδιες ακριβώς μοτοσυκλέτες με τις οποίες θα αγωνίζεται στο πρωτάθλημα η εργοστασιακή της ομάδα. Η ύπαρξη τεσσάρων RC16 στο grid είναι  ένα μεγάλο βήμα για το αυστριακό εργοστάσιο, αν αναλογιστούμε το πολύ μικρό χρονικό διάστημα της εμπλοκής του στην κορυφαία κατηγορία. Η εξέλιξη φέρνει τη βελτίωση και η βελτίωση τις νίκες, οπότε είμαστε πολύ περίεργοι να δούμε την πρόοδο των πορτοκαλί μοτοσυκλετών μέσα στο επόμενο διάστημα.

Γιατί σίγουρα ο Johann Zarco θα ζητήσει ανταγωνιστική RC16 προκειμένου να παραμείνει στην ομάδα, τα φτερά του γάλλου έχουν ανοίξει και -παράλληλα- οι ορέξεις του ακόμα και για τον παγκόσμιο τίτλο. Προς το παρόν κανείς δεν ξέρει αν θα παραμείνει στην Tech3, αν θα πάει στην εργοστασιακή ομάδα της ΚΤΜ ή, τέλος, αν αναζητήσει την τύχη του σε κάτι πιο “σίγουρο”. Το μόνο βέβαιο είναι πως δεν θα οδηγήσει (πάλι) Yamaha, εκτός κι αν αυτή του δώσει εργοστασιακή Μ1 ίδια με αυτές των Rossi και Vinales. Δύσκολο το βλέπουμε, ειδικά αυτήν την περίοδο που η Υamaha ψάχνεται να δει τι της φταίει, αλλά ποτέ και κανείς δεν ξέρει τι μέλλει γενέσθαι, ο χρόνος θα δείξει..

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης