Οι μοτοσυκλέτες που εντυπωσιάζουν περισσότερο στις μέρες μας είναι κατά γενική ομολογία οι custom δημιουργίες. Μετά την εκπληκτική «δική μας» DNA -που μπορείτε να δείτε εδώ- ας δούμε ακόμα μία, από την Ιταλία αυτή τη φορά.


​Αν μη τι άλλο έχει διαχρονικό χαρακτήρα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δημιουργός εν προκειμένω ο ιντζενιέρε Luca Pozzato, ιθύνων νους της Officine GP Design, που μετέτρεψε το Suzuki GSX-S750 του 2017 σε ένα ρετρό φόρο τιμής στην ιστορία της σειράς GS/GSX. Η προσέγγιση, αν και παλαιάς αισθητικής, έγινε με απόλυτο σεβασμό στην τεχνολογία του σημερινού μοντέλου.

Το φαίνεσθαι ωστόσο έμελλε να αλλάξει ριζικά. Σχεδιαστικά είναι μια μίξη από GS 1000S του ’79 και GSX-R 750 του ΄85Χρονομηχανή που γύρισε σχεδόν τέσσερις δεκαετίες πίσω, με σχεδιαστικά στοιχεία όπως οι γωνίες και οι λεπτομέρειες σε ρεζερβουάρ, σέλα και ουρά να προδίδουν τα χρόνια που πέρασαν. Στο ρεζερβουάρ δύο τάπες καυσίμου και όχι μία, σημείο αναφοράς στους αγώνες αντοχής, εκεί όπου η Suzuki έχει διαγράψει μια αξιοζήλευτη πορεία στη δόξα και στο χρόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Γενικότερα, η Zero είναι μια κατασκευή με φιλοσοφία εμφατική στη λεπτομέρεια, σε βαθμό που γίνεται έως και φορτικός. Αλλόκοτο μπροστινό φωτιστικό σώμα σε σχήμα «φούσκας», που περισσότερο θυμίζει κράνος πιλότου μαχητικού αεροσκάφους παρά προβολέα, μπλεγμένο με ψηφιακό πολυόργανο και ίνες άνθρακα στο τιμόνι, ενώ και άλλες λεπτομέρειες έρχονται να προδώσουν αγωνιστικές καταβολές που ξεθώριασαν. Όχι εντελώς φυσικά και αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει το ανθρακονημάτινο α λα MotoGP ψαλίδι, οι πανάλαφρες ζάντες της OZ και φυσικά η -κατασκευαστικά και σχεδιαστικά- περίτεχνη εξάτμιση τιτανίου της SC Project. Για το τέλος αφήσαμε το πλέον πρόδηλο χαρακτηριστικό της Zero, δηλαδή το χρώμα. Κλασικός μπλε και μαύρος χρωματισμός και αν αναρωτιέστε που πήγε το πάλαι ποτέ λευκό η απάντηση έρχεται από το γυμνό αλουμίνιο, ένδειξη χαρακτήρα αν μη τι άλλο. 

Δείτε το ακόλουθο βίντεο και θα συμφωνήσετε..

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης