του Νίκου Βιτσιλάκη

Κάθε χρόνο οι κατασκευαστές μάς δείχνουν πρωτότυπα που συνήθως μένουν στο ράφι. Το 2017, που μόλις μας αποχαιρέτησε, ξέφυγε από τον κανόνα και μας έδειξε concepts, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι -κυριολεκτικά- ένα βήμα πριν από την παραγωγή. Σας τα παρουσιάζουμε -πάντα σε αλφαβητική σειρά- και με την ευχή σύντομα να τα δούμε ανάμεσά μας, έστω και σε πιο… γήινη μορφή!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Honda CB4 Interceptor


Aυτό που κάνει το Interceptor να ξεχωρίζει είναι ένα… βεντιλατέρ, το οποίο βρίσκεται στην καρδιά του προβολέα και προσωρινός ρόλος του είναι να μετατρέπει την κινητική ενέργεια της μοτοσυκλέτας σε ηλεκτρική, τροφοδοτώντας μια οθόνη αφής που βρίσκεται στο ρεζερβουάρ (τεχνολογία head-up displey). Σίγουρα στο μέλλον θα δίνει ρεύμα και σε άλλες εφαρμογές, σε μια υβριδική ή/και 100% ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Husqvarna Svartpilen 701


Πάνε κάμποσα χρόνια που το βλέπουμε να περιφέρεται σαν πρωτότυπο, η Husqvarna δηλώνει πως τελικά θα βγει στην παραγωγή το 2019. Με κινητήρα από ΚΤΜ 690 Duke και απόδοση 75Hp, θα γίνει αυτόματα η μοτοσυκλέτα με τον ισχυρότερο μονοκύλινδρο κινητήρα στην κατηγορία των scramblers. Τα ηλεκτρονικά δίνουν και παίρνουν, ξεχωρίζουν το γκάζι Ride-by-wire, το ρυθμιζόμενο traction control και το «cutting edge» δικάναλο ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί μόνο στον πίσω τροχό. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.

KTM 790 Adventure R


Πολύ πιο κοντά στην παραγωγή από αυτό που φαντάζεστε, μπορεί να το δούμε στις βιτρίνες σε λιγότερο από έναν χρόνο. Θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα των 105Hp του νέου Duke 790, που είναι ο πρώτος δικύλινδρος εν σειρά στην ιστορία του αυστριακού εργοστασίου. Η μοτοσυκλέτα θα ζυγίζει λιγότερο από 170 κιλά στην απλή της μορφή, ενώ στην αντίστοιχη αγωνιστική οι αριθμοί σε ιπποδύναμη και βάρος θα είναι αρκετά διαφοροποιημένοι προς τα πάνω και προς τα κάτω αντίστοιχα. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.

Kymco CV2 Αdventure Tourer


Πώς θα σας φαινόταν ένα AK 550 που θα μπορούσε να πηγαίνει και εκτός δρόμου; Η Kymco το πήρε απόφαση και η έκδοση Adventure Tourer βρίσκεται προ των πυλών. Μην απορήσετε αν τη δείτε στην παραγωγή ακόμα και πριν από το καλοκαίρι του 2018. Καρδιά και σώμα του εν λόγω δίτροχου SUV θα είναι βέβαια τα συστατικά του ΑΚ (κινητήρας, πλαίσιο, ανάρτηση), αλλά και πάλι μην απορήσετε αν το δείτε με περισσότερη ισχύ σε σχέση με τους σημερινούς 53,5 ίππους. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ. 

Kymco CV3 3Wheeler


Aυτό κι αν είναι έκπληξη, αν και η Kymco μας έχει συνηθίσει σε διαρκή παραγωγή νέων μοντέλων. Βασίζεται κι αυτό στο ΑΚ 550, όντας η πρώτη απόπειρα της ασιατικής εταιρείας στα scooter με τρεις τροχούς. Θα διαθέτει κουβούκλιο που θα προσθαφαιρείται και σίγουρα υπερκυβισμένο κινητήρα με σχεδόν 60 ίππους. Δεύτερο άτομο θα δέχεται μόνον όταν δεν υπάρχει οροφή, από την άλλη όμως θα διαθέτει αυξημένο αποθηκευτικό χώρο. Το πρώτο τρίτροχο mega scooter επιδόσεων είναι γεγονός. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.

Moto Guzzi V85


Όπως φαίνεται, η φίρμα του Μαντέλο ντελ Λάριο βολιδοσκοπεί την ανερχόμενη κατηγορία των μεσαίων Αdventure μοτοσυκλετών. Βλέποντας τον ανταγωνισμό να ενισχύεται σημαντικά για το 2018, το πήρε απόφαση να συνδράμει και το V85 είναι η απόδειξη. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα τελείως καινούργια, από την κορυφή έως τα νύχια που λένε, που ναι μεν είναι σε πειραματικό στάδιο, πλην όμως δείχνει πως είναι πολύ κοντά σε μοντέλο παραγωγής. Ο αερόψυκτος κινητήρας των 850cc είναι τελείως νέος και θα αποδίδει περί τους 80Hp. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.

Yamaha Ténéré 700 World Raid


Την «Ντακαρίζουσα» φιλοσοφία που είδαμε πέρυσι στο concept Τ7 ξαναβλέπουμε στο εξίσου πρωτότυπο, αλλά προοδευτικά πιο ρεαλιστικό για παραγωγή, World Raid. Με πρώτη φύση τη χωμάτινη, τα κιλά της μοτοσυκλέτας σύμφωνα με τη Yamaha είναι λίγα, χωρίς ωστόσο να ξέρουμε πόσα ακριβώς, καθώς το μοντέλο ακόμα εξελίσσεται. Η εξάτμιση της Akrapovic, οι led προβολείς και ο πίνακας οργάνων, που είναι έτοιμος να δεχτεί τα αγωνιστικά συστήματα πλοήγησης, συμπληρώνουν το σκηνικό της ερήμου. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης