Το πρωινό ξύπνημα δεν το γλυτώνουμε για δεύτερη φορά σερί, καθώς το MotoGP πηγαίνει στην Αυστραλία Island για το 10ο γύρο αυτής της συναρπαστικής σεζόν. Το Phillip Island είναι στο ημερολόγιο του MotoGP από το 1997, ενώ αγώνες πραγματοποιούνται εκεί εδώ και 100 χρόνια, με την τωρινή πίστα να εγκαινιάζεται το 1956. H εντυπωσιακή τοποθεσία των λόφων, που βλέπουν στην ευθεία Bass και πέρα στη Θάλασσα της Τασμανίας, παρέχει ένα από τα πιο ξεχωριστά φόντα στη σκηνή του αγώνα και αποτελεί άλλο ένα θετικό στοιχείο της πίστας των 4.448 μέτρων.

Η οποία πίστα είναι γρήγορη, με ροή και αποτελεί μια μοναδική δοκιμασία για τα ελαστικά σε σχέση με όλη τη σεζόν λόγω των στροφών που έχουν υψηλή ταχύτητα, όπως οι φημισμένες Doohan και Stoner. Έχει όμως και την πολυσυζητημένη 12, μία στροφή που αναπτύσσει την υψηλότερη θερμοκρασία στα ελαστικά από οποιαδήποτε άλλη πίστα του MotoGP και που οδηγεί στη φημισμένη ευθεία Gardner. Στο σύνολο, σίγουρα έχουμε να κάνουμε με ένα σιρκουί που προκαλεί ενθουσιασμό σε κάθε του σημείο. Για να ανταπεξέλθει η Michelin, έχει εξελίξει μία γκάμα ελαστικών για να ταιριάξει σε αυτές τις μοναδικές συνθήκες. Οι Slick επιλογές για εμπρός και πίσω τροχό θα είναι διαθέσιμες σε μαλακό, μεσαίο και σκληρό μείγμα γόμας, όλα είναι ασύμμετρης σχεδίασης έχοντας πιο σκληρό μείγμα γόμας στην αριστερή πλευρά του πέλματος για να ανταπεξέλθει στις μεγάλες απαιτήσεις που θα έχουν τα ελαστικά από αυτή την πλευρά λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας.   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βέβαια, η ανοιχτή θέση της πίστας την εκθέτει στον καιρό, ο οποίος μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα. Έχουμε παραδείγματα στο παρελθόν, όπου εμφανίστηκαν συνθήκες τεσσάρων εποχών σε μία ημέρα, για αυτό οι ομάδες και οι αναβάτες πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για κάθε ενδεχόμενο. Λόγω αυτής της προοπτικής είναι πολύ πιθανόν τα βρόχινα ελαστικά να χρησιμοποιηθούν -και μάλιστα αρκετά- σε κάποιο χρονικό διάστημα του Σαββατοκύριακου. Αυτή η επιλογή των ελαστικών θα ταιριάζει με τις απαιτήσεις της προκλητικής πίστας, συνεπώς και τα βρόχινα ελαστικά θα πρέπει να δουλέψουν εξίσου σκληρά όπως και τα αντίστοιχα slick για να παρέχουν τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις σε περίπτωση βροχής. Τα βρόχινα ελαστικά θα είναι διαθέσιμα σε έξτρα μαλακό και μαλακό μείγμα γόμας με συμμετρική σχεδίαση για εμπρός και σε έξτρα μαλακό ασύμμετρο και σε μαλακό συμμετρικό για πίσω.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο αγώνας των 27 γύρων ξεκινάει για εμάς στις 8.00 το πρωί της Κυριακής. Τα τελευταία χρόνια, Marquez, Rossi και Lorenzo έχουν κυριεύσει στο βάθρο, ωστόσο με το Dovizioso να είναι μέσα στην 5άδα ουκ ολίγες φορές, η σίγουρη πρόβλεψη είναι πως θα θέλει να ανέβει σε κάποιο σκαλί γιατί όπως και να το κάνουμε, παγκόσμιος τίτλος αχνοφαίνεται!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης