Αγωνία τέλος για το παρουσιαστικό του ιαπωνικού ξίφους από το Hamamatsu, καθώς το Katana μόλις φανερώθηκε με όλη του την περασμένη δόξα στη φετινή έκθεση Intermot της Κολωνίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Γιατί περασμένη; Γιατί όχι μόνο έρχεται σχεδιαστικά από τη δεκαετία του 80’ αλλά δείχνει και να μη μπορεί να κάνει ότι ο πρόγονος της, να ταράξει δηλαδή τα νερά της αγοράς μοτοσυκλέτας. Διαφορετικές θα μας πείτε οι εποχές, το 1981 που πρωτο-παρουσιάστηκε ήταν σχεδιασμένο από γερμανικά χέρια και σκόπευε να κυριαρχήσει στις μοτοσυκλέτες επιδόσεων, ενώ το 2019 το σχεδίασαν στην Ιταλία και φιλοδοξούν να το κάνει να πρωταγωνιστήσει στις μεγάλες μοτοσυκλέτες streetfighter, πλην όμως αγγίζοντας περισσότερο τις καρδιές των μεγαλύτερων σε ηλικία αναβατών. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα GSX-S 1000 με άλλο ντύσιμο, καθώς στα σπλάχνα του Katana συναντάμε τον ίδιο κινητήρα των 999cc και 150Hp, ναι αυτόν τον φοβερό και τρομερό του θρυλικού GSX-R 1000 K5. Βέβαια σε ένα τόσο «φρέσκο» μοντέλο με στόχο τη modern classic αισθητική ίσως να μπορούσαν να βάλουν κάτι διαφορετικό από ένα κινητήρα σχεδόν 15 –πλέον- χρόνων, αλλά από την άλλη γιατί όχι;

Εύφημος μνεία για το αλουμινένιο ψαλίδι, που έρχεται από το –όχι και τόσο μακρινό- παρελθόν και συγκεκριμένα είναι ίδιο με εκείνο του GSX-R 1000 του 2016, μία από τα ίδια και για τα περιφερειακά, καθώς δείχνουν να είναι από το πάνω ράφι. Οι αναρτήσεις προέρχονται από την KYB (Kayaba) και είναι ρυθμιζόμενες, ενώ το ρόλο του φρεναρίσματος έχει αναλάβει η Brembo με χαρακτηριστικά τα διπλά μπροστινά δισκόφρενα των 310mm με τις τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες. Στο πακέτο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων συναντάμε ότι και στο GSX-S 1000,  με το παρών να δίνουν το ABS της Bosch και το ρυθμιζόμενο σε τρεις θέσεις Traction Control, η Suzuki δεν έδωσε πολλά στοιχεία για το μοντέλο και έτσι δεν γνωρίζουμε αν θα διαθέτει κι άλλα ηλεκτρονικά καλούδια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πληροφορίες φτάνουν στον αναβάτη μέσω μιας οθόνης TFT στο ρόλο του πολυοργάνου, όλα τα φωτιστικά σώματα φιλοξενούν λάμπες τύπου led, ενώ κλασσικό ως προς το σχήμα του έμεινε το μπροστά –τετράγωνο- φωτιστικό σώμα.

Τώρα δε μένει παρά να δούμε πότε το νέο Katana θα αποχωριστεί τα σαλόνια για να έρθει στους δρόμους μας, αλλά και πόσο αντίκτυπο θα έχει σε αυτούς.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης