Του Νίκου Βιτσιλάκη

  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Μπορεί να άργησε σχεδόν… 80 χρόνια, αλλά σίγουρα το τελικό αποτέλεσμα μας κάνει να το ξεχάσουμε. Κάπου στα περίχωρα του Λονδίνου, η Triumph αποφάσισε ένα απόγευμα του περασμένου Οκτώβρη να επαναφέρει στο προσκήνιο ένα μοντέλο που εμφανίστηκε λίγο πριν τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο. Ένα Διαβάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Triumph Bonneville Bobber, το πρώτο που σκέφτεσαι είναι πως δεν θα τρίζουν τα κόκκαλα των προγόνων του…μοντέλο που δημιούργησε το δικό του θρύλο στις τάξεις των άτακτων μοναχικών μοτοσυκλετιστών, μια ματιά στην εμφάνισή του αρκεί για να του δώσουμε τον ορισμό αλήτικο».

Και επειδή στις μέρες μας «αλήτικες» κατασκευές αγοράζουν (ή φτιάχνουν) κάθε λογής αναβάτες, το άρτι αφιχθέν Bobber με το σχεδιασμό του θα τους κάνει να το δουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Xρησιμοποιεί τον υγρόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά 1200άρη κινητήρα της σειράς Bonneville T120, με τον ένα επικεφαλής εκκεντροφόρο και τις τετραβάλβιδες κεφαλές. Εννοείται πως ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας επέφερε τις απαραίτητες ρυθμίσεις για ακόμα περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές, με τη συνολική ιπποδύναμη να ανακοινώνεται στους 77 ίππους. To πλαίσιο είναι αυτό που αλλάζει ολοκληρωτικά, το πιρούνι είναι καινούργιο και στην πίσω ανάρτηση θα δούμε μια ξεχασμένη εικόνα στα καλύτερά της. Είναι τύπου «hard tail» αλλά… χωρίς να είναι, αφού κάτω από τη σέλα φιλοξενείται μονό αμορτισέρ σε σχεδόν οριζόντια διάταξη. Και μια που είπαμε για σέλα, να διευκρινίσουμε ότι βρίσκεται πολύ χαμηλά στα 690mm από το έδαφος, είναι ρυθμιζόμενη και στηρίζεται σε ένα αρθρωτό αλουμινένιο «έλασμα», το οποίο λειτουργεί -με τη σειρά του- σαν ανάρτηση. Η ρύθμισή της είναι τόσο στον κάθετο όσο και στον οριζόντιο άξονα, αφού το μικρό της μέγεθος δεν επιτρέπει μετατοπίσεις του αναβάτη μπροστά – πίσω.


Πάρτε μία γεύση από το Bonneville Bobber στο παρακάτω video…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και σύγχρονο και… vintage
Το στρογγυλό όργανο, που μπορεί να ρυθμιστεί όσον αφορά την κλίση του(!), στην ουσία είναι ένα μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο και μια ψηφιακή οθόνη όπου μπορούν να εμφανίζονται σχεδόν τα πάντα. Από στροφόμετρο και λειτουργία χαρτογράφησης, μέχρι αυτονομία και ρυθμίσεις του συστήματος ελ΄γχου πρόσφυσης. Όπως συμβαίνει και με την υπόλοιπη οικογένεια Bonneville T από φέτος, έτσι και η τεχνολογία και τα καλούδια του Bobber πάνε «αντίθετα» με τη συνολική vintage εικόνα του. Πάνω του θα βρείτε ABS τελευταίας γενιάς, γκάζι ride-by-wire, ρυθμιζόμενο traction control, συμπλέκτη torque assist και ρυθμιζόμενη σε δύο στάδια απόδοση κινητήρα. Η μοτοσυκλέτα πατάει πάνω σε ελαστικά της Avon που είναι ειδικά για αυτήν κατασκευασμένα και γενικά έχει δοθεί τεράστια σημασία στη λεπτομέρεια, μια ματιά στο κουτί της μπαταρίας ή/και στα φάλτσα τελικά της εξάτμισης αρκεί για να το καταλάβει και ο πλέον αδαής.

Είναι ξεκάθαρο πως το νέο Bobber στοχεύει στο κοινό των Harley Sportster Forty-Eight και Moto Guzzi V9 Bobber, όπως ξεκάθαρο είναι και πως θα δημιουργήσει μια εξαίρετη βάση προσέλκυσης ενός διαφορετικού κοινού, όπως επίσης και των δαιμόνιων ανά τον πλανήτη custom builders (βελτιωτές). H τιμή του βρίσκεται στα 14.690€ ευρώ και αν θέλετε να το κάνετε να διαφέρει από τα υπόλοιπα, τότε λάβετε σοβαρά στα υπόψη πως η γκάμα των εργοστασιακών αξεσουάρ είναι τεράστια.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης