Του Νίκου Βιτσιλάκη

Η ολοκαίνουργια οικογένεια Street Triple της Triumph περιλαμβάνει στο εξής τρία νέα μοντέλα, τα S, R και RS, όλα με νέο κινητήρα αυξημένης χωρητικότητας και ιπποδύναμης. Διαφοροποιούνται μεταξύ τους σε επίπεδα δύναμης, ηλεκτρονικών και ανάρτησης.​Σε τρεις εκδόσεις, από 113 έως 123 Hp

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κινητήρας τους έχει πλέον χωρητικότητα 765 κ.εκ. και προέρχεται από τη supersport Daytona, αποδίδοντας 113 Hp (S), 118 Hp (R) και 123 Hp (RS) αντίστοιχα, με βελτιωμένες αισθητά και τις τιμές της παρεχόμενης ροπής. Συνοπτικά, οι αλλαγές και βελτιώσεις -πέραν του κινητήρα- αφορούν στα εξής σημεία: -Ελαφρύτερη εξάτμιση με πιο ελεύθερη ροή, αναθεωρημένο φιλτροκούτι αέρα, νέο κιβώτιο ταχυτήτων και υποβοηθούμενος συμπλέκτης. Νέο γκάζι ride-by-wire με έως 5 προγράμματα αναβάτη, νέο όργανο με έγχρωμη οθόνη TFT 5” με ρυθμιζόμενη γωνία (R & RS), νέοι διακόπτες με στικ 5 κατευθύνσεων (R & RS), Quickshifter και χρονόμετρο γύρου (RS), ελαφρύτερη κατασκευή από την προηγούμενη γενιά, συνεχίζει να είναι η ελαφρύτερη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της. Νέο ψαλίδι gullwing για βελτιωμένη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, αναρτήσεις, φρένα και ελαστικά υψηλότερων προδιαγραφών, πιο αιχμηρό στυλ, υψηλότερο επίπεδο φινιρίσματος και περισσότερο sport διπλή σέλα.

Ας δούμε όμως πως παρουσιάζει η αγγλική φίρμα τα νέα της μοντέλα:

Street Triple S: Xτισμένο για να προσφέρει μια συναρπαστική καθημερινή βόλτα. Με τη νέα εμφάνιση, το υψηλότερο από ποτέ επίπεδο φινιρίσματος, ελαφρύτερη από τον προκάτοχό της, με φρένα, ελαστικά, ανάρτηση υψηλότερων προδιαγραφών και ένα ολοκαίνουργιο ψαλίδι gullwing

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Street Triple R: Πηγαίνοντας την απόδοση, τις προδιαγραφές και το φινίρισμα σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο, φτιάχτηκε για να είναι η απόλυτη streetfighter με προδιαγραφές και ρυθμίσεις για οδήγηση εστιασμένη στο δρόμο

Street Triple RS: Η πιο εκρηκτική και γεμάτη αδρεναλίνη Street Triple όλων των εποχών, φτιαγμένη για να νιώθει σπίτι της στην πίστα και το απόλυτο όπλο στο δρόμο


H RS διαθέτει 5 οδηγικά προγράμματα!​

Με 80 αλλαγές και αναβαθμίσεις -που αφορούν σε νέο στρόφαλο και έμβολα, Nikasil χιτώνια, αυξημένη διάμετρο και διαδρομή- το αποτέλεσμα είναι μια σημαντική αναβάθμιση στις επιδόσεις, ιδιαίτερα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Κάθε ένα από τα νέα μοντέλα έρχεται με το δικό του σετάρισμα κινητήρα, ECU και πρόγραμμα, κάθε ένα προσαρμοσμένο για να ταιριάζει καλύτερα στο στυλ οδήγησης του αναβάτη. Η S διαθέτει 2 προγράμματα οδήγησης (Road – Rain), η R δύο επιπλέον (Sport και προγραμματιζόμενο από τον αναβάτη), ενώ η RS ένα ακόμα (Track)! Οι R και RS διαθέτουν ολοκαίνουργιο έγχρωμο πίνακα οργάνων TFT 5″, με ρυθμιζόμενη γωνία ώστε να μπορούν οι αναβάτες να έχουν ευανάγνωστη πρόσβαση από κάθε γωνία θέασης. Η RS έρχεται με ένα πρόσθετο σετ τριών ακόμα στυλ προβολής οθόνης, με πιο δυναμικό σχηματισμό προβολής που περιλαμβάνει μέχρι και χρονόμετρο γύρου. Στην S υπάρχει ένα πλήρως αναθεωρημένο πακέτο οργάνων LCD, ίδιο με αυτό της τελευταίας γενιάς των Speed Triple 1050. Για την πλοήγηση των νέων οργάνων υπάρχει πλέον και joystick πέντε κατευθύνσεων (στα μοντέλα R και RS). Η RS διαθέτει quickshifter που επιτρέπει ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη, κάτι που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό των S και R.

Η τιμή της RS έχει διαμορφωθεί στα 12.990€, καθιστώντας την πραγματικό κελεπούρι. Οι S και R δεν θα εισαχθούν από την αντιπροσωπεία, αυτό όμως δεν σημαίνει πως κάποιος δεν μπορεί να κάνει παραγγελία αυτή που θέλει.

Ακολουθεί και το προωθητικό video της Triumph εδώ :

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης