του Νίκου Βιτσιλάκη

Αφού η Yamaha κατατάσσει το Tracer 900 στα μοντέλα sport touring, τότε λογική η κίνησή της να βγάλει έκδοση GT από το 2018, χωρίς αυτό να σημαίνει πως παραμέλησε τη βασική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


​Ένα best seller αποκτά ταξιδιάρη αδερφό..

Όταν έχεις ένα best seller στα χέρια σου, προσέχεις πολύ τι θα του αλλάξεις. Και όταν θέλεις αυτό το μοντέλο να αποκτήσει πλουσιότερα εξοπλισμένο αδερφάκι, τότε η προσοχή σου πρέπει να είναι ακόμα μεγαλύτερη. Για το 2018, η Yamaha θα προσπαθήσει να αποδείξει ότι όντως ήταν πολύ προσεκτική στις επιλογές αναβάθμισης και πως μέλημά της ήταν η ουσία και όχι ο εντυπωσιασμός. Πήρε λοιπόν την απλή έκδοση και φρόντισε να της δώσει καλύτερη αεροδυναμική προστασία τοποθετώντας μεγαλύτερο ανεμοθώρακα, ο οποίος μάλιστα ρυθμίζεται χειροκίνητα ως προς το ύψος του σε τρεiς θέσεις. Φρόντισε επίσης για την άνεση του συνεπιβάτη, με ανασχεδιασμένα μαρσπιέ και χειρολαβές, καθώς και νέα σέλα. Σχεδιαστικά, γιατί αυτός είναι ένας παράγοντας που πάντα μετράει, αναθεώρησε την περιοχή εισαγωγής αέρα στο φέρινγκ, όπως επίσης και τα πλευρικά πτερύγια και καλύμματα του ρεζερβουάρ. Για να ταξιδεύει με μεγαλύτερη σταθερότητα το σύνολο, άλλαξαν ψαλίδι και σετάρισαν τις ρυθμίσεις του αμορτισέρ. Και για να μην κουράζεται ο οδηγός, μίκρυναν το πλάτος του τιμονιού και επανασχεδίασαν και τη δική του σέλα, που πλέον ρυθμίζεται σε ύψος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλες οι παραπάνω αλλαγές αφορούν και στα δύο μοντέλα, πάμε όμως να δούμε τι παραπάνω έχει γίνει στην έκδοση GT. Αρχικά, παρατηρούμε σκληρές πλαϊνές βαλίτσες 22 λίτρων σε ασορτί με τη μοτοσυκλέτα απόχρωση και πίνακα οργάνων με οθόνη TFT, που παρέχει ένα ολοκληρωμένο σύνολο πληροφοριών, όπως ένδειξη θέσης ταχύτητας, θερμοκρασία περιβάλλοντος και ψυκτικού υγρού, τρέχουσα χαρτογράφηση, μετρητή στάθμης καυσίμου και κατανάλωση. Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί νέο πιρούνι σε χρυσή απόχρωση και με πλήρεις ρυθμίσεις, ένας τηλεχειριζόμενος ρυθμιστής προφόρτισης για το πίσω αμορτισέρ, αλλά και σύστημα quickshifter στο κιβώτιο, για να ανεβάζει ταχύτητες προς τα πάνω χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη. Οι προσθήκες, πάντα σε σχέση με την απλή έκδοση, συνεχίζονται με την ύπαρξη cruise control, πανομοιότυπο με αυτό του MT-10, που μπορεί να ρυθμιστεί για τον έλεγχο της ταχύτητας κίνησης σε 4η, 5η και 6η σχέση και μεταξύ 50 έως 180 χλμ/ώρα. Και, τέλος, σε μια μοτοσυκλέτα που προορίζεται για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, πως θα μπορούσαν να λείπουν καλούδια όπως τα θερμαινόμενα γκριπ.

H Yamaha, μέσω προωθητικού video για τα νέα Tracer 900, μας καλεί να δυναμώσουμε τα συναισθήματά μας. Τι να εννοεί άραγε;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης