Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης
Με την καμπάνια Generation N η Nissan αποφάσισε να στηρίξει και να επιβραβεύσει ανθρώπους που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Επιλέχτηκαν 19
Με το Generation N η Nissan κάνει πράξη το σλόγκαν της «Innovation that Excites»
Από την δράση αυτή επιλέχτηκαν 19 εκπρόσωποι (δείτε τι κάνει ο καθένας πατώντας ΕΔΩ).
Πρόκειται για νέους ανθρώπους που διακρίνονται για το έργο τους σε τομείς όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, αθλητισμός κ.α.
Μέσα από 19 σύντομα videos οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας παρουσιάζουν το αντικείμενο και το όραμά τους καλώντας το κοινό να τους στηρίξει.
Το κοινό… ψήφισε
Το κοινό με την σειρά του ψήφισε τους αγαπημένους του και η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. επιβράβευσε τους 10 πρώτους, δίνοντάς τους από ένα αυτοκίνητο Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο, υποστηρίζοντας έτσι έμπρακτα το όραμά τους.