Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με την κρίση που έχει χτυπήσει την Ελλάδα τα τελευταία χρόνια τα σπορ αυτοκίνητα έχουν μειωθεί σε μεγάλο βαθμό στους δρόμους ακόμα και στα… γκαράζ των σπιτιών. Παρ’ όλα αυτά κυκλοφορούν ακόμα Για πρώτη φορά στην Ελλάδα η επίσημη αντιπροσωπεία έφερε την έκδοση 250 Cup της Lotus Elise…αρκετά που δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα ενώ υπάρχει και ένα μικρό ποσοστό πελατών που έχει τη δυνατότητα να τα αποκτήσει.

Η ελληνική εισαγωγική εταιρεία Trident Cars έχει πολύ βαριά παράδοση στην εμπορία πολυτελών σπορ οχημάτων όπως Lamborghini, Maserati και Lotus (παλαιότερα και Bugatti) και παρά την κρίση συνεχίζει να δημιουργεί και να κάνει τα όνειρα πραγματικότητα. Ο Γιώργος Λυμπεράκης είναι ο επικεφαλής της Trident Cars και αρκετά συχνά δίνει τη δυνατότητα σε φίλους των παραπάνω μαρκών να θαυμάσουν και να δουν από κοντά νέα μοντέλα που σπάνια έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουμε στη χώρα μας. Αυτοκίνητα που αξίζουν μία περιουσία και σε κάνουν να ονειρεύεσαι…

Δείτε το video με την πρώτη Lotus Elise 250 Cup που έφερε στην Ελλάδα η Trident Cars

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μόλις 860 κιλά
Αυτή τη φορά σειρά είχε μία Lotus Elise 250 Cup. Πρόκειται για ένα σπορ roadster αυτοκίνητο, αυστηρά Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι εκπληκτική και μεταφράζεται σε εντυπωσιακές επιδόσεις…διθέσιο που έχει ως κύριο χαρακτηριστικό του το χαμηλό βάρος (860 κιλά) και τις επιδόσεις. Συγκεκριμένα το βρετανικό μοντέλο εφοδιάζεται με ένα μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 1.8 λίτρων που αποδίδει 243 ίππους. Εκπληκτική αναλογία ίππων/κιλά που έχει ως αποτέλεσμα τις κορυφαίες επιδόσεις. Έτσι το 0-100 επιτυγχάνεται σε 4,3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 248 χλμ./ώρα.

Όπως θα δείτε, η κίτρινη Lotus που ήρθε στην Ελλάδα με τις μαύρες αντιθέσεις σίγουρα δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη. Τα σπόιλερ στην συγκεκριμένη έκδοση προσφέρουν μία επιπλέον σπορ νότα ενώ η μεγάλη πίσω αεροτομή βγάζει… μάτια αλλά προκαλεί και μεγάλη κάθετη δύναμη όταν τα χιλιόμετρα στο κοντά αυξηθούν πολύ. Στο πίσω μέρος συναντούμε τον διαχύτη και την μονή εξάτμιση.

Η πίσω όψη τα... σπάει. Διακρίνονται η μεγάλη αεροτομή, ο διαχύτης και η μονή μεγάλη απόληξη εξάτμισης

Κλασική εσωτερικό… Elise
Το εσωτερικό παραμένει στα γνωστά επίπεδα Elise, με απλές γραμμές, χωρίς πολλά – πολλά ενώ είναι εξοπλισμένο με μπάκετ καθίσματα φτιαγμένα από ανθρακονήματα. Φυσικά όταν κάθεσαι στο κάθισμα δείχνει να σε αγκαλιάζει και γίνεσαι ένα με το αυτοκίνητο.

Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, το video που θα παρακολουθήσετε μπορείτε να απολαύσετε την πρώτη Lotus Elise 250 Cup που ήρθε ποτέ στην Ελλάδα από την επίσημη αντιπροσωπεία…

Διαβάστε επίσης: Lotus Elise: Διάβολος… στα 1.600 κ.εκ.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Lotus Elise 250 Cup
Κυβισμός 1.8 λίτρα
Ισχύς (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 243/7.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/3.500-5.500
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 4.3 δευτ.
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 248
Μέση Κατανάλωση 7.5 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές Ρύπων CO2 175 γρ./χλμ
Τέλη Κυκλοφορίας 428.75 ευρώ
Βάρος (κιλά) 860
 Τιμή (από…) Κ.Π.

Η αεροτομή αυτή προκαλεί μεγάλη κάθετη δύναμη όταν το όχημα κινείται πάνω από 200 χλμ./ώρα
250 Cup και... 243 άλογα από ένα μοτέρ 1.8 λίτρων!
Ο κινητήρας της Lotus προέρχεται από την Toyota και είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος
Έχετε καταλάβει από πού είναι η καταγωγή της...
To εσωτερικό του σπορ μοντέλου...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης