Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για 3η συνεχή χρονιά το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης του εκκεντρικού BMW i8 κατάφερε να Ο κινητήρας των 1.5 λίτρων μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδουν 362 ίππουςκατακτήσει την κορυφή σε παγκόσμιο διαγωνισμό. Το γερμανικό super car διέπρεψε στην κατηγορία κυβισμού 1.400 – 1.800 κ.εκ. και συγκεκριμένα στο θεσμό βραβείων «International Engine of the Year».

Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης που αποδίδει 231 ίππους και κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 131 ίππων αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου που φορτίζεται από μία συμβατική οικιακή πρίζα και μεταφέρει την ισχύ του στον εμπρός άξονα. Συνδυαστικά η απόδοση αγγίζει τους 362 ίππους και η μετάδοση γίνεται και από τους τέσσερις τροχούς.

Ο... τρικύλινδρος κινητήρας (καλά διαβάσατε) χωρητικότητας 1.5 λίτρων είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος του i8

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιδόσεις… super car
Στη γλώσσα των αριθμών η επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία της κατανάλωσης καθώς συνδυαστικά (βενζίνη – ρεύμα) χρειάζονται μόλις 2.1 λίτρα καυσίμου (!) και 11.9 kWh ρεύματος.

Ο θεσμός βραβείων «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς» ξεκίνησε το 1999. Η φετινή ήταν η 68η πρώτη θέση που έχει αποσπάσει η BMW στις διάφορές κατηγορίες που συμμετέχουν. Η επιλογή έγινε από 58 δημοσιογράφους αυτοκινήτου από 31 χώρες και η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017, στο πλαίσιο της έκθεσης Engine Expo στη Στουτγάρδη.


Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το BMW i8 πατήστε
ΕΔΩ

Όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι του BMW i8 καταλαβαίνεις γιατί αυτός ο κινητήρας βραβεύτηκε ως ο κορυφαίος στην κατηγορία του

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης