Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Την Monza επέλεξε η Pirelli για την αναβίωση της απεικόνισης του λογότυπου της. Καθόλου τυχαία τοποθεσία αφού είναι μία από τις μακροβιότερες μόνιμες πίστες που εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται σε τακτική βάση και τα αγωνιστικά ελαστικά της Pirelli την «γνωρίζουν» πολύ καλά.

Η πρώτη αναπαράσταση του λογοτύπου της Pirelli έγινε το 1978 και συμμετείχαν πολλά και διαφορετικά αυτοκίνητα δρόμου με κοινό τους όμως χαρακτηριστικό ότι φορούσαν όλα ελαστικά Pirelli.

Για τη δημιουργία αυτής της... εικόνας χρησιμοποιήθηκαν προηγμένα GT3 οχήματα που τρέχουν στο πρωτάθλημα Blancpain

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κορυφαία αγωνιστιά αυτοκίνητα
Στο σύγχρονο, όμως εξίσου πετυχημένο Remake αντί για μοντέλα δρόμου χρησιμοποιήθηκαν
Διαφορετικές μάρκες, μοντέλα, κινητήρες και στυλ, με μόνο κοινό σημείο τα ελαστικά της Pirelliπροηγμένα αγωνιστικά GT3 οχήματα που τρέχουν στο πρωτάθλημα Blancpain. 

Σε αυτό εκπροσωπούνται περισσότεροι κατασκευαστές από οποιαδήποτε κατηγορία, με τη λίστα να περιλαμβάνει τις Aston Martin, Audi, Bentley, BMW, Ferrari, Lamborghini, Lexus, McLaren, Mercedes-AMG, Nissan, Porsche και Jaguar. Συγκεκριμένα στο εγχείρημα συμμετείχαν οι παραπάνω 12 κατασκευαστές, πάνω από 150 άνθρωποι,  41 αυτοκίνητα και 22.000 ίπποι.

Η κάθε εταιρεία έδωσε το παρόν σχηματίζοντας ένα γράμμα  και για μία φορά ακόμα  σχηματίστηκε ένα ακόμα γιγαντιαίο λογότυπο της Pirelli από τα αυτοκίνητα παραταγμένα στην άσφαλτο. Όλα φυσικά εφοδιασμένα με ελαστικά Pirelli P Zero.

Το γιγαντιαίο λογότυπο της Pirelli μήκους 80 και ύψους 12 μέτρων

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης