Του Λουκά Παπαλάμπρου

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

   


Την περασμένη εβδομάδα ταξιδέψαμε έως τη Βαρκελώνη προκειμένου να οδηγήσουμε το νέο compact SUV της σουηδικής φίρμας, στο πλαίσιο της παγκόσμιας παρουσίασης του μοντέλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο XC40 μας κέρδισε από την πρώτη ματιά, χάρη στη νεανική και σύγχρονη σχεδίασή του, το ευρύχωρο εσωτερικό, τα premium χαρακτηριστικά του, τα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας και την ποιότητα κύλισης.

Η Volvo εισβάλλει δυναμικά σε μία κατηγορία που δεν είχε εκπρόσωπο μέχρι στιγμής, χτυπώντας κατευθείαν τους Γερμανούς ανταγωνιστές και κατ΄επέκταση την κορυφή.  Προσωπικά, θεωρούμε ότι πρόκειται για το πιο ενδιαφέρον μοντέλο στην γκάμα της. Ένα αυτοκίνητο που καλύπτει πλήρως τα θέλω ενός οδηγού που αρέσκεται στο lifestyle, τις απαιτήσεις της σύγχρονης γυναίκας και τις ανάγκες του νέου οικογενειάρχη.

Αυτό που θα εκτιμήσουν δεόντως οι υποψήφιοι αγοραστές του XC40, είναι ο εξοπλισμός. Το αυτοκίνητο διαθέτει κυριολεκτικά τα πάντα, ενθουσιάζοντας με τα συστήματα ασφάλειας, άνεσης και υποβοήθησης του οδηγού. Στη χώρα μας θα είναι διαθέσιμο από την εξοπλιστική έκδοση «Momentum» και πάνω, περιλαμβάνοντας στάνταρ τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και το σύστημα πολυμέσων Sensus Connect με την οθόνη αφής 9΄΄.

Επίσης, στον βασικό εξοπλισμό είναι το «City Safety» το οποίο ανιχνεύει ποδήλατα, πεζούς, ποδηλάτες και μεγάλα ζώα. Λειτουργεί σε ταχύτητες άνω των 4 χλμ./ώρα και βοηθά τον οδηγό να αποφύγει πιθανή πρόσκρουση ακόμη και τη νύχτα. Εξαιρετικό είναι και το αυτόματο σύστημα κλιματισμού «Cleanzone» με καθαρισμό του αέρα καμπίνας.

Δείτε εδώ αναλυτικά τον εξοπλισμό της έκδοσης Momentum – βασική στην Ελλάδα:

– Sensus Connect High Performance με έγχρωμη οθόνη αφής 9 ιντσών τύπου tablet, ηχοσύστημα 250W με 8 ηχεία, θύρα USB-A εμπρός και USB-C πίσω, φωνητικές εντολές, πρόσβαση στο Internet και σε apps

– Αερόσακοι οροφής, οδηγού, συνοδηγού και γονάτου, σύστημα προστασίας SIPS από πλευρικές συγκρούσεις

– City Safety, ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας ESC με υποσυστήματα ελέγχου, Traction Control με υποσύστημα Corner Traction Control by Torque Vectoring, Spin Control, σύστημα ελέγχου ταχύτητας κατάβασης Hill Descent Control – μόνο στις εκδόσεις AWD – φωτισμός  προσέγγισης και απομάκρυνσης, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα Hill Start Assist, Cruise Control, σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Keeping Aid και αναγνώριση σημάτων με αυτόματη προσαρμογή της ταχύτητας Road Sign Information.

– Run-Off Road Mitigation & Run-Off Road Protection system: σύστημα αποφυγής εκτροπής από το δρόμο και προστασίας των εμπρός επιβατών. Ενεργό σε ταχύτητες 65-140 χλμ./ώρα

– Oncoming Lane Mitigation: σύστημα αποφυγής εκτροπής στο αντίθετο ρεύμα και σύγκρουσης με αντιθέτως διερχόμενο όχημα. Ενεργό σε ταχύτητες 60-140 χλμ./ώρα  

– Σύστημα επαγρύπνησης του οδηγού DAC (Driver Alert Control) με προειδοποίηση σε περίπτωση ανίχνευσης κόπωσης                               

–  Drive Modes με τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Comfort, Dynamic, Eco, Off Road, Individual)                      

– Φώτα απότομου φρεναρίσματος EBL, σύστημα υποβοήθησης των φρένων σε έκτακτη ανάγκη EBA, ηλεκτρικό χειρόφρενο, υπολογιστής ταξιδίου, αισθητήρας υγρασίας και βροχής, σύστημα Start/Stop, προβολείς Mid LED (με αυτόματη μετάβαση από τη μεγάλη στη μεσαία σκάλα) με ενσωματωμένα φώτα ημέρας, αισθητήρες παρκαρίσματος και κλήση έκτακτης ανάγκης Volvo On Call                

– Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, σύστημα πίεσης ελαστικών, άγκιστρο στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, εμπρός καθίσματα με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη και θυρίδα για αντικείμενα μεγάλου μήκους, όπως πέδιλα του σκι.            

                                      

Οι παραγγελίες για το XC40 έχουν ξεκινήσει, με τα αυτοκίνητα να έρχονται στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο του 2018. Αρχικά, θα δούμε τις ισχυρότερες εκδόσεις T5 AWD και D4 AWD, απόδοσης 247 και 190 ίππων αντίστοιχα. Αμφότερα τα μοτέρ συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Η έκδοση Τ3 με τον 1.500άρη κινητήρα βενζίνης των 156 ίππων, αναμένεται στη χώρα μας τον Μάιο. Η συγκεκριμένη έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και ταιριάζει ιδανικά στην ελληνική αγορά. Όσο για τις τιμές, ξεκινούν από 30.700 ευρώ, με τα XC40 T5 AWD και D4 AWD να κοστίζουν 50.177 και 49.352 ευρώ, αντίστοιχα.

Διαβάστε επίσης: Οδηγούμε το νέο Volvo XC40

Ανακαλύψτε το XC40

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης