Με 400 ίππους και επιδόσεις που εντυπωσιάζουν, το νέο TT RS πλησιάζει τα αυτοκίνητα κατηγορίας supercars, προσφέροντας τη μέγιστη οδηγική απόλαυση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η φετινή έκθεση του Πεκίνου μπορεί να συγκριθεί με αυτές της Γενεύης και του Παρισιού, καθώς όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές επέλεξαν να παρουσιάσουν σε παγκόσμια πρεμιέρα τα καινούργια τους μοντέλα. Στο περίπτερο της Audi, περίοπτη θέση έχει η τρίτη γενιά του TT RS, η οποία αναμένεται στις ευρωπαϊκές αγορές το φθινόπωρο.

Η κορυφαία έκδοση του TT με τα διακριτικά RS είναι διαθέσιμη σε Coupe και Roadster, φέρει μεγαλύτερους προφυλακτήρες, επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα, ζάντες 19 και 20 ιντσών, διαχύτη και οβάλ απολήξεις της εξάτμισης. Τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενους διάτρητους δίσκους μεγέθους 370 χιλιοστών και οκταπίστονες δαγκάνες, με τα κεραμικά να είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σπορ προφίλ ακολουθεί η καμπίνα, με το virtual cockpit, το flat bottom τιμόνι με τον κόκκινο διακόπτη εκκίνησης του μοτέρ και τα μπάκετ καθίσματα να ξεχωρίζουν. Την αγωνιστική εικόνα συμπληρώνουν οι αλουμινένιες επενδύσεις και τα φιλέτα από ανθρακονήματα στην κονσόλα και στις χειρολαβές των θυρών.

Χάρη στις βελτιώσεις των μηχανικών της γερμανικής φίρμας, ο πεντακύλινδρος 2.5 λίτρων κινητήρας αποδίδει 400 ίππους και 480 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος quattro. Αναβαθμισμένο είναι και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 3,7 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα.

Για τέλειες επιταχύνσεις φροντίζει το launch control, με τις σκληρότερες αναρτήσεις και τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ να εξασφαλίζουν το μέγιστο κράτημα στις πιο απαιτητικές διαδρομές. Η εμπορική διάθεση των TT RS Coupe και Roadster θα ξεκινήσει το φθινόπωρο, με τις τιμές στη Γερμανία να ορίζονται στα  66.400 και 69.200 ευρώ, αντίστοιχα.

Δείτε εδώ όλες τις εκδόσεις του νέου TT

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης