H Nissan ανακαλεί 7.201 οχήματα στην Ελλάδα

H Nissan ανακαλεί 7.201 οχήματα στην Ελλάδα

Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Pickup (D22), Almera (N16), X-Trail (T30), Terrano II (R20), Tino (V10) και Patrol (Y61), εκτελεί η εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., επίσημη αντιπρόσωπος της Nissan στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας

Όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, η ανάκληση αφορά σε 7.201 οχήματα, με ημερομηνία παραγωγής:

Nissan Pickup (D22) παραγωγής από 6/1/2004 έως 2/3/2012
Nissan Almera (N16) παραγωγής από 4/1/2004 έως 24/11/2006
Nissan X-Trail (T30) παραγωγής από 10/1/2004 έως 28/11/2012
Nissan Terrano II (R20) παραγωγής από 12/1/2004 έως 28/11/2006
Nissan Tino (V10) παραγωγής από 7/1/2004 έως 21/11/2005
Nissan Patrol (Y61) παραγωγής από 10/1/2004 έως 28/11/2012

Βάσει νεότερων πληροφοριών από την TAKATA, υπάρχει περίπτωση, να προκύψει αλλοίωση του προωθητικού αερίου η οποία, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, μπορεί να οδηγήσει σε ασυνήθιστη εκτόνωση του αερόσακου συνοδηγού. Η Nissan αποφάσισε, μετά από αυτή την ενημέρωση να ανακαλέσει και πάλι συγκεκριμένα αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με αερόσακο συνοδηγού με αναφλεκτήρα τύπου SPI ώστε να αντικαταστήσει τον αναφλεκτήρα.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά τον Οκτώβριο του 2017 με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου Nissan, ώστε να γίνει αντικατάσταση των αναφλεκτήρων αερόσακου συνοδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 13 Οκτωβρίου 2017, 12:47