Του Λουκά Παπαλάμπρου

Το αυτοκίνητο που συγκέντρωσε όλα τα βλέμματα στο περίπτερο της Mercedes στην έκθεση του Παρισιού, ξεπερνώντας ακόμα και την AMG GT C Roadster, ήταν το Generation EQ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για τη νέα πρόταση της γερμανικής εταιρείας στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα SUV. Το πρωτότυπο βασίζεται σχεδιαστικά στην GLC, έχοντας όμως πιο μοντέρνα εμφάνιση και δυναμικό προφίλ. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην αεροδυναμική, με την οροφή να έχει μεγαλύτερη κλίση και το αμάξωμα περισσότερες καμπύλες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το χρώμα «Alubeam Silver», η μάσκα με τον μπλε φωτισμό, οι τεράστιες ζάντες 21 ιντσών, οι κάμερες υψηλής ευκρίνειας που αντικαθιστούν τους παραδοσιακούς καθρέπτες και η απουσία των κλασικών χειρολαβών στις πόρτες, ολοκληρώνουν την εικόνα του αυτοκινήτου. 

Η ίδια φουτουριστική φιλοσοφία ακολουθείται και στο εσωτερικό, με την υπερμεγέθη ψηφιακή οθόνη 24 ιντσών στο ταμπλό να κλέβει την παράσταση. Πάνω στο παρμπρίζ και ανάμεσα στα δύο καθίσματα βρίσκονται δύο ακόμα οθόνες, ενώ ακόμα και στο τιμόνι ενσωματώνονται δύο αντίστοιχες OLED. Ο οδηγός χειρίζεται κάθε λειτουργία και λαμβάνει όλες τις πληροφορίες από τις οθόνες, με τα κουμπιά και τους διακόπτες να λάμπουν δια της απουσίας τους.

Για την κίνηση του Generation EQ φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρές που είναι τοποθετημένοι στον εμπρός και πίσω άξονα. Αποδίδουν συνδυαστικά 408 ίππους και 700 Nm ροπής, με τις επιδόσεις να είναι εξαιρετικές. Τα 0-100 έρχονται σε μόλις 5 δευτερόλεπτα, με την αυτονομία να ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα.

Η συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας 300 kWh θα μπορεί μακροπρόθεσμα να φορτίσει σε 5 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή, επιτρέποντας στο όχημα να καλύψει απόσταση 100 χιλιομέτρων. Σύμφωνα με τη Mercedes, το συγκεκριμένο concept είναι ο προπομπός της νέας γενιάς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της εταιρείας που θα δούμε τα επόμενα χρόνια. Θα ονομάζονται EQ και θα τοποθετηθούν απέναντι από τη σειρά i της BMW.

Δείτε εδώ όλη τη γκάμα Mercedes

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης