Χαράς ευαγγέλια για τους ανθρώπους της βαυαρικής φίρμας, καθώς βλέπουν τις πωλήσεις των συμβατικών αλλά και των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, να αυξάνονται με εντυπωσιακό ρυθμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το BMW Group έχει παραδώσει από τις αρχές του έτους 799.520 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο. Από τα αυτά, τα 36.692 είναι plug-in hybrid και ηλεκτρικά, με την αύξηση να αγγίζει το εκπληκτικό 41,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι (Ιανουάριος – Απρίλιος).

Συνολικά, αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στους δρόμους περισσότερα από 250.000 αυτοκίνητα του ομίλου που ενσωματώνουν φιλικά προς το περιβάλλον συστήματα κίνησης. Για το 2018, στόχος της εταιρείας είναι να φθάσει στις 140.000 πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων, όπως ανέφερε ο Pieter Nota, ανώτερο στέλεχος της BMW AG.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αξιοσημείωτη άνοδος στις πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in hybrid, οφείλεται κατά κύριο λόγο στις αγορές των ΗΠΑ (7.716 / +73,3%), του Ηνωμένου Βασιλείου (5.059 / +25,6%) και της Κίνας (3.181 / +646,7%). Επίσης, στις σκανδιναβικές αγορές, πάνω από το ένα τέταρτο των πωλήσεων του BMW Group αφορούν τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα, ενώ στη Μαλαισία αυτή η κατηγορία ξεπέρασε τον Απρίλιο το 50%.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης