Του Λουκά Παπαλάμπρου

   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στα τέλη του μήνα, το πολυαναμενόμενο sport sedan θα βρίσκεται στις εκθέσεις των αντιπροσώπων της ιταλικής φίρμας σε επιλεγμένες χώρες, με την Alfa Romeo να ανακοινώνει όλες τις προδιαγραφές του μοντέλου.

Οι παραγγελίες του αυτοκινήτου έχουν ήδη ξεκινήσει σε Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Αυστρία, Βέλγιο, Ελβετία και Ολλανδία, στις μεγαλύτερες δηλαδή αγορές της Ευρώπης, με τους πελάτες να παραλαμβάνουν το νέο τους απόκτημα στις 28 Μαΐου. Οι υπόλοιπες χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, θα ακολουθήσουν λίγο αργότερα.

Πρώτοι κινητήρες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αρχικά, η Giulia θα είναι διαθέσιμη μόνο με κινητήρες diesel και στην κορυφαία έκδοση QV. Στη βάση της γκάμας είναι ο τετρακύλινδρος 2.2 JTDM, ο πρώτος πλήρως αλουμινένιος πετρελαιοκινητήρας στην ιστορία της Alfa Romeo. Φέρει σύστημα ψεκασμού με τεχνολογία MultiJet II και Injection Rate Shaping (IRS), προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος με 150 και 180 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο οκτώ σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές, με την εταιρεία να αναφέρει ότι και στις δύο περιπτώσεις η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων στα 109 γρ./χλμ.

Για αυτούς που επιζητούν κάτι ιδιαίτερο και πιο ισχυρό υπάρχει ο 2.9 BiTurbo V6 των 510 ίππων και 600 Nm ροπής. Το μηχανικό σύνολο τροφοδοτεί την Giulia Quadrifoglio Verde και έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με τους μηχανικούς της Ferrari. Κατασκευασμένος από αλουμίνιο, ο κινητήρας προσφέρει εκπληκτικές επιδόσεις, με τα 0-100 να έρχονται σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φθάνει τα 307 χλμ./ώρα. Παράλληλα εκπέμπει 198 γρ./χλμ. CO2, την καλύτερη τιμή στην κατηγορία του.

Απαράμιλλο στιλ 

Η Giulia είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο ελκυστικά αισθητικά sedan, εκφράζοντας το ιταλικό design και την κομψότητα. Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών επιπέδων εξοπλισμού (Giulia, Super και Quadrifoglio), τριών παστέλ χρωμάτων (λευκό, μαύρο και Alfa κόκκινο) και οκτώ μεταλλικών (μαύρο Vulcano, γκρι Silverstone, γκρι Lipari, γκρι Stromboli, γκρι Vesuvio, Imola Titanium, μπλε Montecarlo και κόκκινο Monza).

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου επικεντρώνεται στην οδηγική απόλαυση, με όλα τα όργανα να είναι συγκεντρωμένα γύρω από τον χρήστη και το τιμόνι να περιλαμβάνει τα βασικά χειριστήρια. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στα υλικά και στις επενδύσεις, συνδυάζοντας την πολυτέλεια με τις σπορ καταβολές. Ο εξοπλισμός είναι πλουσιότατος από τη βασική έκδοση, διαθέτοντας τα συστήματα Forward Collision Warning (FCW) με Autonomous Emergency Brake (AEB) και αναγνώριση πεζών, Integrated Brake System (IBS), Lane Departure Warning (LDW) και cruise control. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν το σύστημα Alfa DNA, οι ζάντες αλουμινίου, το σύστημα διζωνικού κλιματισμού και το Infotainment με οθόνη Connect 6.5 ιντσών.

Λεπτομέρειες για τα χαρακτηριστικά των δίλιτρων βενζινοκίνητων εκδόσεων με τους 200 και 280 ίππους θα ανακοινωθούν στο άμεσο μέλλον.

Δείτε εδώ όλες τα χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές της νέας Giulia

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης