Σε αναβάθμιση των μικρότερων πετρελαιοκίνητων μοτέρ προχωρά η βαυαρική φίρμα, προσθέτοντας δεύτερο turbo στα τετρακύλινδρα σύνολα των 2.0 λίτρων.

Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε, οι εκδόσεις 18d και 20d γίνονται biturbo και αποκτούν κωδική ονομασία B47TU. Παρά τη χρήση δεύτερου στροβιλοσυμπιεστή, τα μοτέρ εξακολουθούν να αποδίδουν 150 και 190 ίππους, αντίστοιχα, αλλά είναι πιο αποδοτικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό σημαίνει πως καλύπτουν τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και εμφανίζουν μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα, δεν έχουν κανένα πρόβλημα να πιάσουν τα όρια στους κύκλους δοκιμών WTLP και RDE.

Αντίστοιχες αλλαγές θα γίνουν και στον τρικύλινδρο diesel, ο οποίος μετονομάζεται σε Β37TU1, με όλους τους Twin Power κινητήρες να διακρίνονται για την αθόρυβη λειτουργία τους, τη ροπή και την απόκριση.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης