Τα κορυφαία εμπορικά σήματα του κόσμου ανακοίνωσε η Interbrand, με την Toyota να κατέχει για ακόμη μία χρονιά την πρώτη θέση στον χώρο των κατασκευαστών αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με τον έγκριτο οργανισμό, το σήμα της ιαπωνικής φίρμας είναι το πιο ισχυρό παγκοσμίως, ξεπερνώντας παραδοσιακές ευρωπαϊκές δυνάμεις. Μάλιστα, στην ετήσια έκθεση «Best Global Brands», η Toyota βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης, πίσω από τους κολοσσούς Apple, Google, Microsoft, Coca Cola, Amazon και Samsung.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αξία του εμπορικού σήματος της Toyota εκτιμάται στα 50,291 δις δολάρια. Ακολουθεί η Mercedes με αξία 47,829 δις και η BMW με 41,521 δις. Τη δεκάδα, όσον αφορά στις αυτοκινητοβιομηχανίες, κλείνουν οι Honda, Ford, Hyundai, Audi, Nissan, VW και Porsche.

Η μεθοδολογία της Interbrand εστιάζει στις εν εξελίξει επενδύσεις και στη διαχείριση του brand ως μέρους του ενεργητικού της φίρμας, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις οικονομικές επιδόσεις, τη βαρύτητα της μάρκας στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς από τον καταναλωτή, καθώς και τη δύναμη του brand στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε εδώ αναλυτικά τη λίστα

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης