Πιο δυναμικό, ευέλικτο και αποδοτικό το νέο Opel Insignia

Πιο δυναμικό, ευέλικτο και αποδοτικό το νέο Opel Insignia

Η γερμανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα επιπλέον στοιχεία για το καινούργιο μεσαίο sedan μοντέλο της, το οποίο θα παρουσιαστεί σε παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση της Γενεύης, τον Μάρτιο του 2017.      

Το Insignia Grand Sports, όπως ονομάζεται πλέον, είναι ελαφρύτερο κατά 175 κιλά σε σχέση με το τωρινό μοντέλο, προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς και της ευελιξίας. Παράλληλα, είναι 29 χλστ. χαμηλότερο από το προηγούμενο μοντέλο, με το μετατρόχιο να έχει αυξηθεί κατά 11 χλστ. και το μεταξόνιο κατά 92 χλστ.

Το αναβαθμισμένο πλαίσιο FlexRide προσαρμόζει τους αποσβεστήρες, τα συστήματα διεύθυνσης και κίνησης αυτόματα ή μέσω των επιλέξιμων προγραμμάτων (Standard, Sport και Tour), προσφέροντας στον οδηγό την ιδανική αίσθηση σε όλες τις συνθήκες. Μάλιστα, μηχανικοί της Opel το τέσταραν στην απαιτητική πίστα του Nürburgring, διορθώνοντας οποιαδήποτε ατέλεια όσον αφορά στο στήσιμο του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με τον αρχιμηχανικό Andreas Zipser, το νέο Insignia είναι πιο γρήγορο, ευέλικτο και ικανό. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές, το cockpit έχει οδηγοκεντρικό προφίλ και το κάθισμα βρίσκεται χαμηλότερα. Η κεντρική κονσόλα παρέχει πρόσθετη υποστήριξη, τα όργανα είναι σωστά τοποθετημένα και όλα τα χειριστήρια βρίσκονται σε θέση εύκολης πρόσβασης.

Το πλαίσιο FlexRide προσαρμόζει ηλεκτροϋδραυλικά τους αποσβεστήρες στο οδόστρωμα και τις τρέχουσες συνθήκες 500 φορές το δευτερόλεπτο ή 30.000 το λεπτό. Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να αποθηκεύσει τις προσωπικές προτιμήσεις του για τα χαρακτηριστικά διεύθυνσης, την απόκριση του γκαζιού και τους αποσβεστήρες μέσω του μπουτόν «Sport». Εάν, για παράδειγμα, το Insignia Grand Sport κινείται με «Standard» mode και ο χρήστης αποφασίσει να υιοθετήσει ένα σπορ στιλ οδήγησης σε δρόμο με στροφές, το λογισμικό το αναγνωρίζει αμέσως με βάση την επιτάχυνση και το φρένο και μεταβάλλει αμέσως τα χαρακτηριστικά του πλαισίου και του κινητήρα.

«Το νέο λογισμικό Drive Mode Control είναι η καρδιά και η ψυχή του προσαρμοζόμενου πλαισίου. Αυτό αναλύει συνεχώς τις πληροφορίες που παρέχουν οι αισθητήρες και αναγνωρίζει το ατομικό οδηγικό στιλ. Κάθε σύστημα είναι βελτιστοποιημένο για καλύτερη πρόσφυση και στήσιμο στον δρόμο» δήλωσε ο Zipser.

Διαβάστε επίσης: Τον Μάρτιο του 2017 η πρεμιέρα του νέου Opel Insignia


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2016, 08:31