Είναι η πιο κερδοφόρα μάρκα του ομίλου VW. Τα τελευταία χρόνια σημειώνει συνεχώς ρεκόρ πωλήσεων, γεμίζοντας τα ταμεία της εταιρείας από τη Στουτγάρδη με ζεστό χρήμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 2017, η Porsche παρέδωσε 246.375 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, εμφανίζοντας αύξηση 4% σε σχέση με το 2016. Το περιθώριο κέρδους άγγιξε το 15%, τη στιγμή που αυτό της Audi κυμαίνεται μεταξύ 8% και 9%, παρότι η δεύτερη πουλάει σχεδόν 1,8 εκατ. οχήματα ετησίως.

Παράλληλα, η διάσημη φίρμα κατασκευής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, δίνει bonus στους εργαζομένους που πλησιάζουν το απίστευτο ποσό των 10.000 ευρώ. Και όλα αυτά, ενώ απασχολεί περισσότερους από 30.000 υπαλλήλους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε η Porsche, για πρώτη φορά στην ιστορία της, το εργατικό δυναμικό έφθασε τα 30.500 άτομα. Από το 2010, ο αριθμός των υπαλλήλων της έχει αυξηθεί κατά 130%, ενώ το επόμενο διάστημα αναμένεται να προσληφθούν άλλοι 700, στο πλαίσιο της παραγωγής της Taycan.

Μάλιστα, σχεδόν οι μισοί υπάλληλοι έχουν γεννηθεί μεταξύ 1974 και 1994, με το μέσο όρο της ηλικίας να μειώνεται χρόνο με το χρόνο.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης