Το καινούργιο μεσαίο SUV της γερμανικής φίρμας αποκαλύφθηκε επίσημα στην έκθεση του Παρισιού και είναι έτοιμο να συνεχίσει δυναμικά την εμπορική πορεία του στην αγορά, έχοντας πιο φρέσκια εμφάνιση και προηγμένες τεχνολογίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H νέα γενιά του Q5 στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας και θα είναι διαθέσιμη προς πώληση στις αρχές του επόμενου έτους. Βασίζεται στην πλατφόρμα MLB Evo, κάνοντας εκτενή χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμινίου. Οι διαστάσεις του αμαξώματος είναι αυξημένες σε σχέση με το τωρινό μοντέλο, ωστόσο το βάρος έχει μειωθεί κατά 90 κιλά.

Αισθητικά ακολουθεί τη φιλοσοφία του μεγαλύτερου Q7, με το εσωτερικό να υπόσχεται τα βέλτιστα επίπεδα ευρυχωρίας και άνεσης. Η εικόνα θυμίζει έντονα αυτή του A4, με την Audi να προσφέρει διάφορες επιλογές για το σύστημα πολυμέσων MMI. Η κορυφαία διαθέτει οθόνη 8,3 ιντσών στην κεντρική κονσόλα και περιστροφικό χειριστήριο με touchpad, με τον πίνακα οργάνων να αποτελείται από ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα πίσω καθίσματα σύρονται και ρυθμίζονται ανεξάρτητα, με το πορτμπαγκάζ να είναι ελαφρώς μεγαλύτερο. Η χωρητικότητα κυμαίνεται από 550 έως 610 λίτρα ανάλογα με τη θέση των καθισμάτων, ενώ αν αναδιπλωθούν όλα, εκτοξεύεται στα 1.550 λτ.

Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από τέσσερις diesel και έναν βενζίνης. Ο 2.0 TDI προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις ισχύος, με 150, 163 και 190 ίππους, ο V6 3.0 TDI αποδίδει 286 ίππους και 620 Nm ροπής και ο 2.0 TFSI έχει απόδοση 252 ίππους. Στα κιβώτια ταχυτήτων συναντάμε μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο S tronic 7 σχέσεων, με τον ισχυρότερο TDI να φέρει αυτόματο 8 σχέσεων.

Εκτός της βασικής έκδοσης με τους 150 ίππους, οι υπόλοιπες έχουν στάνταρ το σύστημα τετρακίνησης Quattro και ηλεκτρονικό torque vectoring. Στα έξτρα είναι η ενεργή αερανάρτηση, η οποία εμφανίζεται για πρώτη φορά στο Q5. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Αξίζει να σημειώσουμε πως το Q5 θα κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο της εταιρείας στο Μεξικό και όχι σε αυτό του Ingolstadt, όπως γινόταν μέχρι τώρα. Η τιμή εκκίνησης στη Γερμανία ορίστηκε στα 45.100 ευρώ.

Δείτε εδώ όλη την γκάμα της Audi


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης