Πέρυσι, η γερμανική φίρμα πούλησε 6 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως, με τα Golf, Passat και Polo να είναι τα best seller μοντέλα. Ωστόσο, το Νο1 προϊόν είναι τα διάσημα λουκάνικα Currywurst.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατασκευάζονται από το 1973, με τη Volkswagen να δημιουργεί ένα πρότυπο παρασκευαστήριο στο Βόλφσμπουργκ. Eκεί, απασχολούνται 30 υπάλληλοι, παράγοντας ετησίως, τόνους από τα φημισμένα λουκάνικα με κάρυ. Επικεφαλής είναι ο σεφ, Martin Cordes.

Τα λουκάνικα της VW έχουν αποκτήσει τεράστια φήμη και είναι αρκετά δημοφιλή σε όλη τη Γερμανία. Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα, πληθαίνουν οι διαμαρτυρίες σχετικά με τη γεύση τους. Εργαζόμενοι και καταναλωτές υποστηρίζουν ότι το Currywurst δεν είναι πλέον το ίδιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η υπόθεση έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις και έτσι η VW αναγκάστηκε να εκδώσει επίσημη ανακοίνωση, αναφέροντας πως το πρόβλημα οφείλεται στην αλλαγή προμηθευτή της σάλτσας. Η εταιρία Mondelez με την οποία συνεργαζόταν όλα αυτά τα χρόνια η μάρκα από το Βόλφσμπουργκ σταμάτησε την παραγωγή της κέτσαπ και έτσι απευθύνθηκαν σε μία εταιρεία από το Μόναχο.

Η νέα σάλτσα όμως είναι πιο πικάντικη και δεν έχει γεύση από κάρυ. Ο σεφ υποσχέθηκε ότι θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να επαναφέρει την αυθεντική συνταγή.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης