Εξαιρετικά πηγαίνουν τα πράγματα για τη γερμανική εταιρεία κατασκευής πολυτελών οχημάτων, καθώς οι πωλήσεις σημειώνουν συνεχόμενα ρεκόρ και η ζήτηση αυξάνεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου 2018, περισσότεροι από 1 εκατομμύριο πελάτες σε όλο τον κόσμο παρέλαβαν το νέο τους αυτοκίνητο μάρκας BMW, MINI ή Rolls-Royce. Συνολικά, ο βαυαρικός όμιλος πούλησε τους πρώτους πέντε μήνες του έτους 1.003.573 οχήματα, με τα μοντέλα της σειράς Χ και τα ηλεκτρικά ή plug-in hybrid να είναι πιο δημοφιλή από ποτέ.  

Όσον αφορά στις αγορές, η Ευρώπη παραμένει πρώτη σε πωλήσεις, με την Ασία να ακολουθεί. Στις μάρκες, η BMW είναι με διαφορά το No1, κατέχοντας ποσοστό άνω του 80% επί του συνόλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ζήτηση για μοντέλα BMW i εξακολουθεί να αυξάνεται σε ρυθμό τέτοιο, ώστε η παραγωγή στο εργοστάσιο της Λειψίας θα διπλασιαστεί από το φθινόπωρο. Τους πρώτους πέντε μήνες της χρονιάς, οι πωλήσεις οχημάτων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric σημείωσαν αλματώδη άνοδο 41,0% φτάνοντας συνολικά τις 46.849 μονάδες.

Οι πωλήσεις των μοντέλων της σειράς X το πρώτο πεντάμηνο της χρονιάς ανήλθαν στις 303.202 μονάδες (+3,4%), συγκεντρώνοντας μερίδιο 35,3% επί των συνολικών πωλήσεων. Η μάρκα  έχει παραδώσει μέχρι στιγμής 858.675 (+1,6%) οχήματα, με τη Σειρά 1 (82.828 / +11,6%) και τη Σειρά 5 (156.105 / +12,5%) να συμβάλλουν σε αυτή την αύξηση.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης