Χαρακτηρίζεται από την ιαπωνική εταιρεία ως το κορυφαίο SUV που έχει βγει από το εργοστάσιο της. Ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, που έχει σχεδιαστεί, αναπτυχθεί και κατασκευαστεί ώστε να εντυπωσιάσει τους οδηγούς.

Πληροί όλες τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και διαθέτει το ισχυρότερο και πιο προηγμένο πλαίσιο στην ιστορία του μοντέλου. Το νέο CR-V μετρά αντίστροφα τον χρόνο για το λανσάρισμα στην αγορά και η Honda δίνει στη δημοσιότητα ορισμένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατασκευασμένο από τα πιο προηγμένα υλικά 

Ατσάλι υπερυψηλής αντοχής νέας γενιάς, πρεσαριστό εν θερμώ, χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο νέο CR-V, αποτελώντας το 9% του πλαισίου του νέου μοντέλου, αυξάνοντας την αντοχή σε περιοχές που Διαθέτει το ισχυρότερο και πιο προηγμένο πλαίσιοκαταπονούνται περισσότερο σε μία σύγκρουση, και παράλληλα μειώνοντας το συνολικό βάρος του αισίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συνδυασμένη χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής 780 MPa, 980 MPa και 1500 MPa αποτελεί το 36% στο νέο CR-V, συγκριτικά με το 10% του προηγούμενου αυτοκινήτου. Αυτός ο συνδυασμός ανώτερων υλικών με προηγμένες μηχανολογικές διαδικασίες έχει σαν αποτέλεσμα μία αύξηση 35% στην αντοχή στην κάμψη και 25% στη στρεπτική ακαμψία.

Εξαιρετικά άνετο και με άψογη συμπεριφορά στον δρόμο

Η νέα ανάρτηση συμπληρώνει την αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος, συμβάλλοντας στην πιο οδηγοκεντρική δυναμική συμπεριφορά στην ιστορία του CR-V. Η οδηγική άνεση βελτιώνεται συγκριτικά με του προηγούμενου μοντέλου, με νέο μηχανικό σετάρισμα, συμβατό με όλες τις εδαφικές συνθήκες.

Για πρώτη φορά τοποθετείται στο SUV το «Agile Handling Assist». Το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας έχει ρυθμιστεί ειδικά για την Ευρώπη, με γνώμονα τις συνήθεις εδαφικές συνθήκες και τα στυλ οδήγησης.

Απαντά στις κινήσεις του τιμονιού με έξυπνη, διακριτική υποβοήθηση για πρόσθετη ασφάλεια και πιο ομαλή, πιο προβλέψιμη συμπεριφορά όπως στρίψιμο και αλλαγή λωρίδας σε roundabouts, σε χαμηλές και υψηλές ταχύτητες.

Η τετρακίνηση «Real Time AWD» με «Intelligent Control System» που διατίθεται προαιρετικά, επιτρέπει την κατανομή μέχρι του 60% της ροπής στους πίσω τροχούς όταν χρειάζεται, κυρίως σε ανηφόρα. Ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί τη λειτουργία μέσω ένδειξης στο ταμπλό.

Κορυφαία χαρακτηριστικά ασφάλειας

Όπως σε όλα τα μοντέλα Honda, η πλατφόρμα του νέου CR-V ενσωματώνει την επόμενη γενιά δομής αμαξώματος ACE (Advanced Compatibility Engineering), που χρησιμοποιεί ένα συνδεδεμένο δίκτυο εμπρός πλαισίων για την απόσβεση και διάχυση της ενέργειας που εκλύεται σε μία μετωπική σύγκρουση. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την προστασία και ελαχιστοποίηση των ζημιών σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης

Φυσικά, δεν λείπει το πακέτο υποστήριξης του οδηγού «Honda Sensing», το οποίο περιλαμβάνει στάνταρ τα συστήματα «Lane Keeping Assist», «Adaptive Cruise Control», «Forward Collision Warning» και «Collision Mitigation Braking System».

Οι πρώτες παραδόσεις του νέου Honda CR-V αναμένεται να ξεκινήσουν στην Ευρώπη το φθινόπωρο. Αρχικά, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με τον βενζινοκινητήρα 1.5 VTEC TURBO, με τις υβριδικές εκδόσεις να έρχονται στις αρχές του 2019.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης