Η φάση των ομίλων του φετινού UEFA Champions League ολοκληρώθηκε, με τις 16 κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης να περνούν στη φάση των νοκ-άουτ.

Η Nissan, ως μεγάλος χορηγός της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης, πραγματοποίησε ένα ενδιαφέρον τεστ, προκαλώντας τους φίλους της «στρογγυλής θεάς» να δοκιμάσουν τις δεξιότητες και γνώσεις τους όσον αφορά στο Champions League.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε συνεργασία με τους παλαίμαχους αστέρες, Marcel Desailly και Mario Basler, η Nissan βγήκε στους δρόμους του Λονδίνου και του Μονάχου για να αναζητήσει οπαδούς του ποδοσφαίρου, πρόθυμους να απαντήσουν σε μια σειρά ερωτήσεων σχετικά με την ιστορία του UEFA Champions League και να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους, ενάντια στο νέο X-TRAIL.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης