Προ ολίγων ημερών, η Francesca Brady από την Αγγλία, προχώρησε στην αγορά μίας μεταχειρισμένης Mercedes A-Class, δίνοντας το ποσό των 18.000 λιρών, δηλαδή, λίγο πάνω από 20.000 ευρώ.

Η 25χρονη πήρε χαρούμενη το αυτοκίνητό της και επέστρεψε σπίτι. Τρεις ημέρες αργότερα, είδε ότι ο λογαριασμός της κάρτας της έχει χρεωθεί για 36.000 λίρες και πανικόβλητη επικοινώνησε με την αντιπροσωπεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο διευθυντής την καθησύχασε λέγοντας ότι θα λύσει το πρόβλημα, καθώς είδε και αυτός πως το αυτοκίνητο χρεώθηκε δύο φορές. Τελικά, όλα οφείλονταν στο δίκτυο των τερματικών της Cardnet. Μάλιστα, το ίδιο ακριβώς είχαν πάθει χιλιάδες ακόμη καταναλωτές, λόγω ενός ιού.

Η Lloyds Banking Group αναγνώρισε την ευθύνη, δηλώνοντας ότι την ίδια ημέρα το 5% των τερματικών επηρεάστηκε από τον ιό και γι΄αυτό υπήρξαν διπλές χρεώσεις. Φυσικά, τόσο τα χρήματα της διαφοράς όσο και τα τέλη, επεστράφησαν αυτόματα στον λογαριασμό της Francesca Brady, όπως και στους υπόλοιπους καταναλωτές.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης