Η Liberty Media, κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων και διαχειρίστρια του κορυφαίου σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχει αποφασίσει να κάνει ριζικές αλλαγές στη F1 προκειμένου να την «εκτοξεύσει» εμπορικά.

Έτσι, μετά την αλλαγή έναρξης των αγώνων, την αλλαγή του σήματος, την κατάργηση των grid girls και τη δημιουργία νέου ψηφιακού καναλιού, από εφέτος θα υπάρχει και ο ύμνος της Formula 1.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το τραγούδι έχει συνθέσει ο μουσικός Brian Tyler και η εκτέλεση, που θα ακούγεται σε κάθε Grand Prix, έγινε από τη φιλαρμονική του Λονδίνου.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης