Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Peugeot είναι μία μάρκα που έχει καταφέρει πολλές φορές να μας εντυπωσιάσει με διάφορα μοντέλα Η… γαλλική επανάσταση ξεκίνησε;της. Ποιος ξεχνά το θρυλικό 106 Rally, το 206cc, που, όταν κυκλοφόρησε στην Ελλάδα, κάποιοι έβαζαν… βύσμα για να το αποκτήσουν; Να θυμηθούμε το 406 coupe; Το εκκεντρικό RCZ;

Πάντα, όμως, στο μυαλό μας ήταν μία μάρκα που κατασκεύαζε αυτοκίνητα κυρίως μαζικής παραγωγής που απευθύνονταν σε ένα κοινό το οποίο δεν είχε τρομακτικές απαιτήσεις. Ωστόσο, οι εποχές αλλάζουν, μαζί και οι απαιτήσεις του κοινού, αλλά και οι προτάσεις των ίδιων των εταιρειών, μεταξύ αυτών και της Peugeot.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από το 308 στο… 3008

Έτσι, λοιπόν, πριν από περίπου τρία χρόνια η αλλαγή… πορείας φάνηκε με το καινούργιο, τότε, 308. Οι Γάλλοι έχουν καταλάβει τι παίζει στην… πιάτσα και δίνουν στον κόσμο αυτό που θέλειΈνα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο σε σχέση με ό,τι ξέραμε και με πολύ αναβαθμισμένη ποιότητα, που, για να είμαστε και ειλικρινείς, δεν περιμέναμε από τους Γάλλους.

Τα χρόνια βέβαια πέρασαν, οι άνθρωποι της Peugeot κατάλαβαν το παιχνίδι που… παίζεται στην πιάτσα και το 3008, το SUV ή και όχημα ελευθέρου χρόνου, αν προτιμάτε, έκανε την εμφάνισή του.

Οι περισσότεροι ήταν δύσπιστοι ως προς το μοντέλο, παρά το γεγονός ότι οι φωτογραφίες το έδειχναν πολύ δυναμικό.

Το νέο Peugeot 3008 κυκλοφορεί ήδη. Επόμενο μοντέλο που θα βασίζεται στα πρότυπά του θα είναι το μεγαλύτερο 5008 που περιμένουμε μετά το καλοκαίρι...

Το ζεις και καταλαβαίνεις…

Όταν όμως έφτασε η ώρα της δοκιμής, της συμβίωσης με το αυτοκίνητο στην καθημερινότητα, στους Άλλο να το βλέπεις και άλλο να το οδηγείς…δρόμους της πόλης και του εθνικού οδικού δικτύου η άποψή μας άλλαξε. Γιατί απλώς όταν ζεις με ένα αυτοκίνητο και το δοκιμάζεις, καταλαβαίνεις πως είναι καλύτερο από αυτό που περίμενες.

Δεν ήταν τυχαία και η κίνηση της εισαγωγικής εταιρείας που έδωσε τη δυνατότητα με το καλημέρα να ζήσουμε και να καλύψουμε χιλιάδες χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο. Γιατί είναι ωραίο να το βλέπεις, αλλά τελείως διαφορετικό να το ζεις…

Από το εσωτερικό του 3008 καταλαβαίνεις πως κάτι... γίνεται. Να σημειώσουμε πως στη σχεδίαση και εξέλιξη έχει βάλει το.. χεράκι του και ο Έλληνας Δημήτρης Παπαθεοδώρου!

Ψάξιμο…

Έχοντας καταλάβει τη δουλειά που έκαναν οι Γάλλοι, μπαίνεις και στο… τρυπάκι να ψαχτείς περισσότερο. Τυχαίο όλο αυτό ή κάτι παραπάνω; Η ιστορία γράφεται και αποδεικνύεται τελικά στην πράξη.
 

Το 1-2-3 στο ράλι Ντακάρ

Θα ξεκινήσω με τη θριαμβευτική νίκη της Peugeot με το 3008 στον πιο σκληρό αγώνα του κόσμου, το ράλι Ντακάρ. Το απόλυτο 1-2-3 πέτυχε η γαλλική ομάδα και μάλιστα έδειξε να μην έχει αντίπαλο, γεγονός που αποτυπώθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του συγκεκριμένου αγώνα.

H Peugeot όχι μόνο κέρδισε το ράλι Ντακάρ 2017 με το 3008, αλλά κατέκτησε και τις τρεις θέσεις του βάθρου!

 

Αυτοκίνητο της Χρονιάς

Πριν από λίγες ημέρες το γαλλικό μοντέλο απέσπασε τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2017». Καθόλου τυχαίο, αν αναλογιστεί κάποιος πως για να βγει το τελικό αποτέλεσμα ψηφίζουν 58 Ευρωπαίοι δημοσιογράφοι.

O Peugeot Brand CEO Jean-Philippine Imparato μόλις έχει πάρει στα χέρια του το έπαθλο του Car Of The Year και το χαμόγελό του τα λέει όλα...


Το πρώτο βραβευμένο SUV στην ιστορία

Ακόμη ένας άθλος είναι το γεγονός πως το Peugeot 3008 έγινε και το πρώτο SUV στην ιστορία του COTY (Car Of The Year) που αποσπά τον τίτλο «Αυτοκίνητο της χρονιάς» στα 54 χρόνια που διεξάγεται ο θεσμός!

Ποτέ ξανά στην ιστορία του COTY δεν είχε καταφέρει όχημα κατηγορίας SUV-4x4 να κατακτήσει τον τίτλο...


Ζήτηση στα ύψη

Βάζοντας στην… άκρη τα τρία αυτά σημαντικά γεγονότα παγκόσμιας εμβέλειας, να συμπληρώσουμε και την τεράστια ζήτηση του 3008 που έχει αναγκάσει τους επικεφαλής της μάρκας να αυξήσουν την παραγωγή και να πάνε πιο πίσω την έναρξη παραγωγής του 5008!

Με το 3008 η Peugeot κάνει πολλά βήματα εμπρός...

Και Έλληνας στο σχεδιαστικό team..

Κλείνοντας δεν θα πρέπει να παραλείψουμε να αναφερθούμε στην ομάδα των σχεδιαστών και της έρευνας που Παντού υπάρχει ένας Έλληνας! αφορά τους Guillaume Daniel, Damien Deberdt και Bertrand Rapatel, όπως φυσικά και στον υπεύθυνο για το project εσωτερικού σχεδιασμού που είναι ο Eric Dejou, υπό την επίβλεψη του Gilles Vidal.

Στο σχεδιαστικό… team δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε και τον Έλληνα σχεδιαστή Δημήτρη Παπαθεοδώρου, ο οποίος εργάζεται στην ανάπτυξη του cockpit του οδηγού!

Το προφίλ του Έλληνα στο Linkedin, που μας λέει ότι ο συγκεκριμένος εργάζεται στην ανάπτυξη του cockpit και συγκεκριμένα για την οθόνη του οδηγού πίσω από το τιμόνι...

Πού το πάνε οι Γάλλοι;

Και εκεί που λες «έχω τελειώσει το… άρθρο» τρως τη… φλασιά, με την πρόσφατη ανακοίνωση εξαγοράς της Opel από το γκρουπ PSA, και αναρωτιέσαι: «Ρε συ, πού το πάνε οι Γάλλοι;».

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο Peugeot 3008 πατήστε ΕΔΩ


  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης